0سبد خرید

آموزش آرایش صورت تصویری:

همه خانم ها توجه زیادی به صورت شان دارند و اوقات زیادی را صرف آرایش کردن می کنند چون بیشترین دیدهم روی صورت است حال برای اینکه آرایش خوب و بدون نقصی را داشته باشید با ما باشید

درآموزش آرایش صورت تصویری :

نکاتی که قبل از هر آرایش باید بدانید چیست ؟

کرم زیرسازوپرایمر:

پرایمر:

پرایمر آرایشی (پایه آرایش)، کرم یا شوینده‌ای است که قبل از انجام آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد تا پوشانندگی و ماندگاری آرایش را افزایش دهد. بنابراین عملکرد پرایمر مربوط به زیرسازی و آماده‌سازی قبل از آرایش است که هدف اصلی استفاده از پرایمر در آرایش صورت صاف‌تر کردن، از بین بردن قرمزی صورت و بستن منافذ پوست است. از طرف دیگر، پرایمر به ماندگاری زیرسازی آرایش شما در روزهای گرم کمک می‌کند.

آموزش آرایش صورت تصویری

کرم زیر ساز آرایش :در هر خانمی نسبت به رنگ و جنس پوست متفاوت است .

برای انتخاب کرم مناسب آرایش نسبت به خصوصیات صورت خود برای داشتن آرایش بهتر و جذاب تر به گفته های ما توجه کنید:

پوست روشن :عاجی،روشن

پوست بژ: کرم ،بژ

پوست تیره :بژ طبیعی ،بژگرم

برای قدم اول زدن کرم زیر ساز همانند تصویر زیر مقداری از کرم را روی گونه ،پیشانی،چانه،بینی زده و با کمک پد آن در تمام صورت به صورت یکنواخت پخش کرده 

آموزش آرایش صورت تصویری

برای کوچک تر نشان دادن بینی همانند تصویر زیربا استفاده از کانتور یا کرم تیره تر 

آموزش آرایش صورت تصویری

آرایش چشم:

 شکل و حالت های چشم ها متفاوت است برای هریک سبک و روش آرایشی خواص وجود دارد.

آموزش آرایش چشم به صورت تصویری:

سایه:

چشم زیر و کوچک:روی پلک بالا سایه روشن به سمت ابرو ها،روی چین پلک سایه تیره زده و گوشه چشم خود را با مداد سفید بکشید که این کار باعث میشود چشمان شما درشت تر به نظر برسد. هم چنین به این نکته توجه داشته باشید که رنگ های روشن چشمان شما را درشت تر نشان میدهد.

آموزش آرایش صورت تصویری

چشم های پف کرده :زیر ابروها سایه روشن بزنید روی پلک بالا سایه روشن مات استفاده کنیدروی خط مژه بالا از سایه روشن استفاده کرده اما روی خط مژه پایین را تیره کنید.هیچ و قت از سایه تیره استفاده نکنید.

چشم های گود :روی پلک بالا سایه روشن بزنید،روی استخوان ابرو سایه بی رنگ و مات استفاده کرده،باسایه روشن گوشه داخلی چشم را هایلایت کنید توجه داشته باشید که یا خط چشم نکشید یا خیلی باریک بکشید.

چشم های برجسته :زید ابرو ها سایه روشن ،روی پلک بالا سایه بی رنگ و مات اما روی پلک پایین بر خلاف پلاک بالا از سایه تیره استفاده کنیدروی خط مژه بالا و پایین از سایه تیره استفاده کنید .

آموزش آرایش صورت تصویری

خط چشم:

همیشه یک مدل خط چشم نکشید می توانید برای کشیدن خط چشم گربه ای کارت اعتباری یا قاشق استیل و یاچسب کاغذی(همانند تصویر زیر) را حائل کنید تاتمیز تر کشیده شود:

آموزش آرایش صورت تصویری

اگر خط چشم تان خراب شود از گوش پاک کن برای تمیز کردن آن استفاده کنید نه انگشت.

آموزش آرایش صورت تصویری

ریمل:

افرادی که قبل از فر مژه ریمل میزنند کار اشتباهی می کنند اول باید فر مژه بزنید بعد ریمل دوم خوب قلمو ریمل را داخل بطری اش بزنید و بعد از بیرون آورده سپس روی مژه بزنید.

رژگونه :

دونوع رژ گونه داریم رژ گونه های پودری و کرمی افرادی که پوست چرب دارند از نوع پودری و افرادی که پوست خشک دارند از نوع کرمی استفاده کنند

نحوه زدن رژگونه نسبت به حالت صورت آموزش درتصویر پایین:

آموزش آرایش صورت تصویری

رژ لب:

 دو نوع رژ در بازار موجود هست که با توجه به سلیقه شخصی خود می توانید از رژ لب جامد یا مایع استفاده کنید اما رنگ رژ لب باید به آرایش تان تناسب داشته باشد .

مراحل زدن رژ لب به صورت صحیح همانند تصویر پایین :

آموزش آرایش صورت تصویری

نوشتن دیدگاه