0سبد خرید

آرایش صورت لاغر:

شما به راحتی می توانید با استفاده از تکنیک های آرایشی صورت لاغرتان را پر و زیباتر کنید هدف از این آرایش کاهش دادن طول صورت، عریض کردن آن و خوش رنگ کردن و هماهنگی اجزای صورت با متعادل سازی آرایشی است در این مطلب با ما همراه باشید تا روش آرایش صورت لاغر را یاد بگیرید و خودتان در خانه آرایشگر خود باشید .

مهم ترین چیز که بتوانیم با آن صورت لاغر را چاق وپر نشان دهیم آرایش ابروها هستند مدل ابرو و آرایش ابرو  یکی از مهم ترین قسمت های آرایش صورت لاغر محسوب می شود.

آرایش صورت لاغر

آرایش ابرو:

این گونه افراد باید در آرایش ابرو ها دقت کنند و ابرو های آن ها باید همیشه پهن و صاف باشند و به سمت بالا کشیده شده باشند.

زیر سازی پوست (کرم پودر):

در مورد کرم زیر سازی آرایش میتوان به این نکته اشاره کرد که کرم شما باید یک تا دو درجه روشن تر از پوست خود باشدو پرهیز کنید از کرم های برنزه.

هایلایت کردن صورت در بخش به ما کمک زیادی خواهد کرد که از لاغری صورت خود بکاهیم

بالای استخوان گونه: به استخوان گونه با اضافه کردن هایلایت حجم بیشتری بدهید، پودر – یا کرم – هایلایت را با براش به قسمت بالای استخوان گونه زده و به سمت گیجگاه ترکیب ( Blend ) کنید.

خط فک: هایلایتر را در طول خط فک، از زیر گوش تا پشت چانه بکشید و با حرکات عقب جلو کردن براش، آن را ترکیب کنید.

استخوان زیر ابرو: هایلایتر را روی ستخوان زیر ابرو بزنید و به سمت گیجگاه ترکیب کنید.

پلک ها: هایلایتر را به کل سطح پلک و گوشه ی داخلی پلک ها بزنید.

قوس بینی: هایلایتر را با براش کوچکی روی قوس بینی بکشید.

مرکز بالای لب: برای اینکه خط لب بهتر نشان داده شود و لب ها درشت تر به نظر بیایند، هایلایتر را با براش کوچک در بالای قوس لب بزنید.

آرایش صورت لاغر

رژگونه :

بهتر است از رژگونه های کم رنگی استفاده کنید که فقط به گونه های شما حجم دهند هرگز از رژگونه های تیره و غلیظ استفاده نکنید نکته جالب دیگر اگر رژگونه خود کمی براق باش کمک می کند حجم گونه های شما بیشتر به نظر برسد.

آرایش چشم:

برای آرایش چشم از خط چشم و رمیل استفاده کنید که کمی صورت شما را پر تر نشان دهد شما می توانید از مژه مصنوعی هم استفاده کنید که این کار کمک زیادی به پر و درشت نشان دادن صورت شما می کند. برای داخل چشم هرگز از مداد تیره استفاده کنید که هم صورت را لاغر نشان میدهد و هم چشم ها را کوچک تر جلو می دهد برای داخل چشم از مداد سفید استفاده کنید.برای سایه چشم هم از رنگ های روشن استفاده کنید.

آرایش صورت لاغر

رژلب :

برای رژ لب هم از رنگ های روشن استفاده کنید و با برق لب لب خود را برجسته تر کنید که تاثیر زیادی درپر نشان دادن صورت شما می کند.با استفاده ازاین  راه کار ها برای آرایش صورت لاغرچهره خود را زیبا تر کنید.

نوشتن دیدگاه