0سبد خرید

آرایش صورت ملایم و جذاب:

تابه حال به این موضوع توجه کردید که همه ی ما خانم ها عاشق آرایش کردن هستیم؛ اما مطمئنا همه ی ما با این موضوع نیز موافقیم که هر روز آرایش کردن کامل صورت واقعا خوب نیست. اگر بخواهیم زیبا بنظر برسیم، معمولا به سراغ آرایش طبیعی صوت می رویم همانند برخی از خانم‌ها که  طرفدار سادگی هستند و دوست دارند همه جا ساده، ولی زیبا و جذاب ظاهر شوند آرایش صورت ملایم و جذاب رمز و رازهای دارد که ما در مطلب شما را با آن ها آشنا می کنیم.پس ما را همراهی کنید

همان طور که می دانید سال های اخیر هم سال گذشته 2017 و هم سال جدید 2018 تاکید روی سادگی بوده است برای اینکه آرایش صورت ملایم و جذاب را تجربه کنید به نکات زیر توجه داشته باشید؟

آرایش صورت ملایم و جذاب

حال می رسیم به اولین قدم برای آرایش صورت ملایم و جذاب

ابتدا باید صورت خود را مرطوب کنید بهترین روش استفاده از کرم ضد آفتاب بسیار سبک هست که در تمام نقاط صورت بصورت یک نواخت پخش شده.حال به نکته طلایی ما توجه کنید اگر ما می خواهید نقض های صورت خود را محو کنید بهتر است از کرم های زیر سازی مات نه براق استفاده کنید و در نظر داشته باشید که کرم شما بسیار سبک باشد که حالت طبیعی صورت خود را از دست ندهد. و رنگ کرم خود را هم رنگ پوست خود و یا حداکثر یک درجه تیره تر انختاب کنید.

آرایش طبیعی چشم ها:

همیشه در هر کاری یک سری از افراد خبره ویا متخصص آن کار هستند در آرایش هم این افراد وجود دارند که نکات اصلی آرایش را بیان می کنند حال برای آرایش چشم می گویند که چشم ها نقاط اصلی و کانونی صورت شما محسوب می شود که هر چشم نسبت به حالت و رنگ آن آرایش مخصوص خود را دارد متخصصان می گویند اگر می خواهید آرایش ملایم و جذابی داشته باشید از سایه های روشن و مات استفاده کنید که این کار باعث چشمان شما هم بزرگ تر به نظر برسد.

پس از زدن رنگ پایه روشن، رنگ متوسط را پایین ابرو بزنید. این قسمت از چشم جایی است که اکثر خانم ها سایه چشم را می زنند سپس رنگ متوسط را روی رنگ پایه پخش کنید. رنگ سوم را هم می توانید استفاده کنید. برای رنگ سوم از یک رنگ تیره استفاده کنید تا در نگاهتان عمق ایجاد کند. رنگ تیره را در امتداد خط مژه بالا و گوشه خارجی چشم و همچنین از وسط پلک پایین به سمت خارج چشم بکشید تا با سایه ای که به پلک بالا زده اید حالت مثلثی در گوشه چشم ایجاد کند. این سایه باعث می شود چشم و خط ابروی شما برجسته تربه نظر برسد. سایه سوم را خوب پخش کنید تا چشم شما بهتر شکل بگیرد.

آرایش طبیعی گونه ها:

ما در این قسمت به شما آموزش بهترین روش رژ گونه زدن ملایم و جذاب می دهیم .فقط باید توجه داشته باشید که برای پایه رژگونه اززیک رنگ ملایم و طبیعی استفاده کنید که هماهنگی با آرایش خود دارد و در انتها از هایلایتر برای بالا خط گونه استفاده کرده که گونه شما حجم دار نشان دهد و ازهمان هایلایتر می توانید روی بینی خود استفاده کنید.

آرایش صورت ملایم و جذاب

آرایش طبیعی لب ها:

بخشی انکارناپذیر از آرایش صورت آرایش لب ها هستند؛ اما برای این که سادگی را نشان دهی، بهتر است از رژ لب‌های ملایم و مات بدون خط لب استفاده کنی. رژلب‌های مات و ملایم گوشتی، هلویی و صورتی چرک برای پوست‌های سبزه عالی هستند. اگر پوست روشن‌تری داری، می‌توانی تونالیته‌های رنگی روشن‌تر با سایه قرمز، صورتی، نارنجی و مسی را انتخاب کنید.

آرایش صورت ملایم و جذاب

نوشتن دیدگاه