0سبد خرید

اموزش ارایش صورت:

ما باید توجه کنیم به این نکته که دنیایی ارایش دنیایی وسیع و پر از تکنیک های خاص  و متنوع می باشد این قدر این تکنیک ها و روش ها زیاد هستند که ما در آن سر در گم و گیج می شویم.حال سایت آرایشگری دات کام به شما کمک می کنیم که از میان این همه تکنیک بهترین گزینه را نسبت به صورت و علایق شخصی خود انتخاب کنید و بتوانید به جذابیت خود با آموزش ارایش صورت اضافه کنید حال در این مطلب ما را همراهی کرده تا به هدف خود برسید.

شما همیشه به این نکته توجه داشته باشید به گونه ­ای آرایش کنید که علاوه بر زیبا کردن چهره تان  آن را طبیعی نشان دهد. آموزش آرایش صورت از صفر تا صد را در سایت آرایشگری مشاهده و دنبال کنید. همیشه باید آرایش به صورتی باشد که با ان بتوانید عیب های صورت خود را تا حدی کاهش دهید و صورت شما از حالت طبیعی خارج نشود و از آرایش خود لذت ببرید.

اولین قدم در آموزش آرایش صورت کدام است ؟

استفاده از کرم پودر با اینکه خیلی از افراد فکر می کنند اولین قدم ارایش کرم پودر زدن است کاملا در اشتباه هستند همیشه در آرایش صحیح باید بدانید قبل از زدن کرم پودر باید صورت خود را مرطوب کرده که با استفاده از کرم پودر بعد از گذر زمان کرم ها روی پوست شما ترک نخورند.

پس اولین قدم استفاده صحیح از کرم های مرطوب کننده که کرم ضد آفتاب هم شامل آن دسته کرم های مرطوب کننده قرار می گیرد

حال صورت خود را کامل با کرم مرطوب کننده مرطوب کنید و 10 دقیقه ای به آن زمان دهید که خوب روی پوست شما جذب شود حال بعد از استراحت موقع استفاده از کرم پودر یا همان کرم زیر سازی می رسد.

کرم پودر : شما باید رنگ کرم پودربه صورتی انتخاب کنید که روی پوست شما یک آرایش خوب ودلچسب را نشان دهد همیشه کرم پودر باید یک تا دو درجه با پوست شما تفاوت داشته باشد .

حال استفاده صحیح کرم پودر مقداری از کرم روی گونه ها و چانه و پیشانه زده و با کمک از انگشت یا پد آ ن را در تمام نقاط صورت به صورت یک نواخت پخش کنید.نقاط مهم صورت که به آنها باید دقت کنید در هنگام کرم زد زیر خط ابرو و خط های کنار بینی وچانه

اموزش ارایش صورت

حال باید بعد استراحت چند دقیقه ای کرم پودر از پنکیک استفاده کنیم :

پودر پنکیک را باید به صورت دایره ای و دورانی پخش کنیم ابتدا روی پیشانی بعد روی گونه ها و چانه با استفاده از پد خود پنکیک و یا برس انجام شود.

نحوه استفاده از رژ گونه :

که بر اساس هر حالت صورت متفاوت انجام می شود .همانند تصویر زیر که تمام حالت مختلف صورت با رنگ های مختلف پوست را با حالت رژگونه مناسب ان صورت نشان می هد.

اموزش ارایش صورت

ارایش چشم براساس حالت چشم:

همیشه روی پلک بالا به سمت ابرو های از رنگ های روشن استفاده کنید روی چین پلک را کمی تیره کنید گوشه داخلی چشم را میتوانید کمی مداد سفید بکشید که چشم ها بزرگتر به نظر برسند برای چشم های ریز و کوچک، برای چشم های پوف کرده :زیر ابرو وخط مژه از سایه روشن استفاده کنیدروی چلک بالا سایه بی رنگ و ماتروی مژه پایین مداد تیره و یا مشکی بکشید.چشم های برجسته روی خط ابرو سایه روشن مات اما روی خط مژه پایین و بالا را تیره کنید .

ارایش لب :

برای ارایش لب هم باید توجه خاصی به رنگ پوست داشته باشید شاید خیلی از رنگ های رژ لب ها با پوست شماهمخوانی نداشته باشند.

نوشتن دیدگاه