0سبد خرید
راه حل از بین بردن چربی بازو

اگر شما از آن دست از خانم ها هستید که از وجود چربی دست در بازوهایتان ناراحت میباشید، سایت آرایشگری در این مقاله به کمک شما آمده و یکسری حرکات و ورزش ها ر ابه شما آموزش می دهد تا در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید.

  • اولین و راحترین حرکتی که می توان برای از بین بردن چربی انجام داد طناب زدن می باشد ککه براساس گفته گاتام کومار این حرکت مستقیما برروی عضلات بازو تاثیر می گذاردو علاوه بر این می توانی دوزن خود را هم همزمان کاهش دهید.
  • بارفیکس نسبت به روش قبل سخت تر می باشد اما فشاری که برای بارفیکس زدن به بازوهایتان وارد می شود به شما بسیار کمک می کند و نحوه کار به این صورت میباشد که با استفاده از یک میله محکم که قدرت تحمل وزن شما را دارد به آرامی خود را بالا کشیده و برای چند ثانیه به همان حالت بمانید تا عضلاتتان احساس خستگی کند و برای گرفتن نتیجه بهتر توصیه در بیست مرتبه این حرکت را انجام دهید و پس از استراحت 2 دقیقه ای دوباره بارفیکس را به حالتی که گفته شد تکرار نمایید.
  • روش دیگری که ممکن است برای خانم ها کمی سخت باشد بالا و پایین رفتن با کف دست است به این صورت که دستانتن را در فاصله دو سانتی متری از باشن خود به گونه ای که سمت انگشت ها رو به جلو باشد قرار دهید و در حالی که پاهایتان در کنار هم جفته شده اند بدنتان را بالا بیاورید و تا جایی که امکان دارد باسنتان از زمین فاصله بگیرد. برای گرفتن نتیجه مطلوب توصیه می شود چندین مرتبه این کار را انجام دهید.

نکته : ورزش کردن در کنار رژیم غذایی مناسب است که تاثیر خودش را می گذارد و این نکته را هیچ وقت فراموش نکیند.

نوشتن دیدگاه