0سبد خرید
تاثیرات نامطلوب دستمال مرطوب

یکی از سریعترین راه های ممکن برای پاک کردن آرایش از روی صورت به جای شستن صورت استفاده از دستمل های مرطوب می باشد که در کنار آن که کار شما را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد به همان سرعت هم برروی پوستتان تاثیرات نامطلوبی دارد که سایت آرایشگری در این مقاله به توضیح مفصلی در این باره می پردازد.

ترکیبات استفاده در دستمال مرطوب همانند لوسیون های پاک کننده میباشد و همان طور که بعد از استفاده از لوسیون باید به سرعت صورتتان را بشویید این عمل برای دستمال های مرطوب هم صدق می کند چرا که منجر به قرمزی پوست ، لکه ، جوش ، عفونت و حتی مشکلات جدی تری برای پوست می شوند.

خانم هیی که دارای پوست خشک هستند به هیچ عنوان نباید از این دستمال ها استفاده نمایند چرا که اینگونه دستمال ها حاوی الکل می باشند و در کنار تمیز کردن پوست منجر به از بین رفتن آب پوست هم می شود  و با اثر گذاری لایه نازکی برروی پوست تاثیر کرم های مرطوب کننده ای که هر شب استفاده می نمایید را هم ازبین می برند و منجر به افزایش خشکی پوستتان می گردد.

اگر به دنبال پوستی به دور از هرگونه لکه و حتی جوش می باشید باید از دستمال های مرطوب دوری کنید و اگر همچنان به استفاده از این دستمال ها اصرار دارید به دنبال محصولی باشید که حاوی سالیسیک اسید بوده که توانایی فوق العاده در تمیز کردن پوست و منافذ آن دارد.

اگر پوست حساسی دارید در زمان خرید به مواد استفاده شده در دستمال مرطوب توجه نمایید چرا که ماده ای مانند متیلیسوتیازولینون باعث ایجاد تاول و حالت قرمزی پوست همراه با ورم می وشد.

نکته : شستشوی صورت پس از استفاده از دستمال مرطوب را فراموش نکنید.

نوشتن دیدگاه