0سبد خرید
 راز زیبایی زمان حمام کردن

دوش گرفتن معمولی برای پاک کردن بدن از آلودگی ها و موهای بدن است اما اگر دوش گرفتن شما محدود به شامپو زدن و تمیز کردن موهاست، خیلی از چیزها را فراموش کرده اید. برای اینکه دوش گرفتن های هر روز و معمولی شما به کاری خوشایند بدل شود، این ریزه کاری ها را که سایت آرایشگری به شما معرفی می کند انجام دهید تا بیشتر از همیشه از حمام لذت ببرید.

پاک کردن لایه خارجی پوست بسیار مهم است و البته فقط ۱۲۰ثانیه وقت لازم دارد. برس کشیدن روی بدن خشک، گردش خون را تسریع کرده و جریان مایع لنفاوی را بهبود می بخشد، سمومی که سلول ها را احاطه کرده اند را دفع می کند سپس پوست خشک و مرده را از سطح سلول ها می زداید و پوستی زنده و درخشنده هویدا می شود که فرصت نفس کشیدن می یابد. 

پیش از اینکه به حمام بروید یک برس با موهای زبر و طبیعی را انتخاب کنید و از پاها شروع کنید تا سمت قفسه سینه بالا بیایید و این عمل را بین ۳تا ۵دقیقه تکرار کنید.

برای داشتن موهایی براق تر و ابریشمی تر ، یک یا دوبار در هفته، نرم کننده معمولی خود رابا نرم کننده قوی تر جایگزین کنید. 

اگر موهایتان را شامپو زده اید، بلافاصله بعد از آبکشی موها، کاندیشنر و یا روغن را روی سرتان بمالید و اجازه دهید که موهای شما را نرم کند و شما در این فاصله بقیه بدنتان را بشورید. اگر فرصت مالیدن روغن روی موها را بعد از شامپو زدن ندارید، پیش از اینکه وارد حمام شوید روغن را روی موها بمالید و قبل از خارج شدن آن را آبکشی کنید تا مدت اثر بخشی آن طولانی شود.

لزومی ندارد ۳۰دقیقه برای ماسک صورت وقت تلف کنید. بعضی از ماسک ها فقط ۱۰دقیقه زمان برای اثر بخشی لازم دارند، 

بعد از اینکه صورت خود را کاملا تمیز کردید، ماسک را کاملا روی صورت بگذارید و تا قبل از آبکشی کل بدن، اجازه دهید روی صورتتان بماند.

یکی از بزرگترین اشتباهات افراد تمیز کردن پوست های خشک با پاک کننده های صابونی است. به جای استفاده از آن ها، برای داشتن پوستی نرم و لطیف، صابون های خشک کننده را با شامپو بدن یا روغن شستشو عوض کنید و به جای کرم های سنتی اصلاح، از روغن اصلاح، برای از بین بردن موهای بدن استفاده کنید.

بعد از استفاده از نرم کننده مو دست های شما حالت لغزنده ای پیدا می کند؟ آنها را آب نکشید. دکتر آن پیشنهاد می کند که: آن را روی پاشنه پاها بمالید، تا لطیف شوند و حتی بعد از مالیدن آن با استفاده از برس ناخن می توانید زیر ناخن ها را هم تمیز کنید.

ماساژ بدن با کرم های حاوی گلیسیرین و اسید هیالورونیک که مرطوب کننده اند، باعث می شود که آب سطح پوست حفظ شده و قدرت جذب آن را بالا می برند.

استفاده از لوسیون گاهی کار عذاب آوری می شود اما اگر بعد از حمام از آن استفاده کنید خیلی هم خوشایند است. دکتر زینچر معتقد است: ” ۳تا۵دقیقه بعد از دوش گرفتن از لوسیون استفاده کنید.” چون باعث می شود که رطوبت بدنتان حفظ شود.

نوشتن دیدگاه