0سبد خرید
نکات مراقبتی از لب

از جمله حساس ترین و اصلی ترین قسمت صورت که برروی چهرهر شما بسیار تاثیر دارد و با همان سرعت که باعث جذابیت چهره شما می شود می تواند تاثیر منفی داشته باشد در نتیجه به این عصو بدن باید توجه به خصوصی نمود و سایت آرایشگری در این مقاله به شما کمک می کند تا با روش های مراقبت از لب آشنا شده و به صورت کاملا طبیعی از زیبایی لب های خود لذت ببرید.

1. لایه برداری از لب : یک از بهترین روش ها برای طبیعی نشان دادن لب و با کمترین هزینه ممکن لایه برداری میباشد و توصیه می شود شب ها قبل از خواب یک مسواک نرم برداشته و به آرامی برروی لبتان بسابید تا پوسته های خشک و ترک خورده پوستتان از بین برود.

2. ماساژ : برای از بین بردن تیرگی لب هایتان می توانید مخلوطی از روغن بادام و آب لیمو ترش تهیه کرده و برای مدت زمان چند دقیقه لب هایتان را با مخلوط تهیه شده ماساژ دهید.

3. یک راه حل قدیمی که به عنوان مرهم خانگی می توان استفاده کرد، چرب کردن ناف تان می باشد که اگر با روغن خردل یا کره خالص ناف تان را چرب نمایید حالت خشک و ترک خورده لب تان از بین می رود.

4. استفاده از کرم ضد آفتاب و وازلین برای مرطوب نگه داشتن لب هایتان را فراموش نکنید و برای صورتی کردن لب هایتان هم می توانید از کره کاکائویی استفاده نمایید.

5. انار از جمله میوه های بهشتی میباشد که برای سلامتی پوست شما بسیار تاثیر گذار می باشد و لب هایتان را از تیرگی خارج می کند و البته برای دست یافتن به این ویژگی باید کمی صبور باشید.

6. اگر آب مورد نیاز بدنتان همیشه تامین باشد همیشه لب هایی زیبا و صورتی رنگ خواهید داشت و برای دست یافتن به این مهم بیشتر آب بنوشید و استفاده از میوه های تازه که دارای آب فراوان هستند را فراموش نکنید.

7. بعضی افراد عادت بدی که دارند زبان زدن لبشان میباشد و این کار به خشک شدن و تیره رنگ شدن لب هایشان منجر می شود.

8. یکی ازمضرات استفاده از دخانیات از بین بردن زیبایی ظاهر میباشد که منجر به پژمرده شدن پوست صورت و تیره شدن لب می شود و خوب است برای سالم ماندن ریه و عمر طولانی تر استفاده از آنها متوقف شود.

نوشتن دیدگاه