0سبد خرید
پوست خشک و نحوه آرایش آن

پوست خشک برای آرایش مناسب نمی باشد و برای داشتن آرایشی زیبا برروی این نوع پوست باید یکسری اقدامات لازم را انجام دهیم که سایت آرایشگری در این مقاله به شما راه کار های داشتن آرایشی زیبا بدون هیچ گونه اثر خشکی را ارائه می دهد و شما می توانید از زیبایی پوست خود همانند دیگر افراد لذت ببرید.

برای داشتن یک آرایش مناسب باید مراحل زیر را انجام دهید :

برای زیر سازی پوست هایی که حالت پوسته پوسته شدن دارند و یا خشک می شوند نیاز به استفاده از کرم های زیر سازی مایع یا روغن دار می باشد و در صورتی که احساس کردید پوستتان به لطافت بیشتری نیاز دارد استفاده از کرم های مرطوب کننده رنگ داری که در بازار موجود می باشد را فراموش نکنید البته در روز های عادی توصیه می شود برای لطیف نمودن پوست خودد از کرم های مرطوب کننده عادی استفاده نمایید.

رژ لب مایع برای مرطوب نگه داشتن لبان افرادی که پوست خشک و مرده دارنتد مناسب نمی باشد و بهتر است برای هفته ای یک بار با استفاده از مخلوط شکر و عسل حس شادابی و طراوت را به لبانتان باز گردانید چرا که شکر در از بین بردن بافت مرده پوست و عسل در جذب آب بسیار کمک می کنند و یا اینکه برای آب رسانی به لبانتان با استفاده از یک مسواک بدون خمیر دندان به آرامی برروی لبتان بکشید.

استفاده از رژ لب های مات و یا رژ هایی که دارای ماندگاری بالایی هستند برای افرادی که دارای پوست خشک هستند مناسب نمی باشد و به خشک شدن سریع لبتان منجر می شود و به جای این نوع رژ لب می توانید از رژ لب های مایع یا یک لایه نازک ماتیک را بدن جلوه دادن به چهره تان استفاده نمایید.

افرادی که دارای پوست خشک و حالت پوسته پوسته هستند برای آرایش صورتشان به هیچ عنوان نباید از پودر استفاده نمایند چرا که منجر به خشک شدن پوستشان می شود.

خانم هایی که دارای پوست خشک هستند برای مدت زمان زیادی نمی توانند آرایش را برروی صورتشان نگه دارند چرا که حالت پوسته و لایه لایه شدن پیدا می کند ودر نتیجه استفاده مدام از کرم های مرطوب کننده ملایم را فراموش نکنید و لایه های مرده پوستتان را که پوسته خودشان را نشان می دهد از روی صورتتان جدا نموده و سپس از مواد آب رسان برای پایه آرایشان استفاده نمایید.

خانم هایی که پوست بسیار خشکی دارند صورتشان در طول روز به مرطوب کننده نیاز دارد و همراه داشتن یک آب افشان آرایشی کوچک چاره این کار میباشد و به لطیق شدن پوستتان بسیار کمک می کند.

نوشتن دیدگاه