0سبد خرید
روش صحیح اطلاح موهای زائد با تیغ

افرادی که برای دفعات بسیار برای از بین بردن موهای زائدشون از از تیغ استفاده می کنند دچار نوعی سوختگی بعد از آن می شوند که بسیار دردناک میباشد و در این مقاله سایت آرایشگری به این دسته از افراد مژه می دهد که به راحتی ودر کمترین زمان ممکن می توانند خود را از شر این آسیب پوستی رهایی نمایند.

سوختگی به وسیله تیغ یک نوع آسیب میکروسکوپی پوست است مه طبق گفته متخصصان پوستی براثر استفاده نادرست از تیغ پارگی های پوستی ایجاد می گردد و یا پس از خشک شدن دچار کمی التهاب می گردد. اصولا استفاده از تیغ های کند این مشکلات را در پی دارد و برای قطع کردن مو منجر به پارگی پوست می شوند.

در صورتی که با این مشکل روبرو شدید به پوستتان برای مدت زمان چند ورز استراحت دهید یعنی توصیه می شود برای چند وقت از تیغ استفاده نکنید.

در حمام برای شستشوی پوستتان از موادی استفاده نمایید که حاوی نرم کننده هستند و استفاده از کرم ها وشامپوهای مرطوب کننده را فراموش نکنید.

وازلین برای پوست هایی که دچار این مشکل شده اند بسیار مفید می باشد و توصیه می شود برای کاهش التهاب از کرم هیدروکورتیزون  و یا کرم های خنک کننده همانند آلوئه ورا استفاده نمایید.

بعد از هر دوره 5 تا 7 بار، تیغ کند می شود در نتیجه باید آن را تعویض نمایید.

بین شامپو و صابون تفاوت بسیاری می باشد و برای نرک کردن مو و محافظت از پوست کرم اصلاح بسیار مناسب می باشد و به قطع کردن و همین طور محافظت از پوست بسیار کمک می کند.

اصلاح را در پایان حمام انجام دهید تا پوست و مویتان را گرمای حمام نرم شوند و در نتیجه راحت تر تراشیده شوند.

نوشتن دیدگاه