0سبد خرید
چند راه حل برای از بین بردن پیری پوست

روند افزایش سن بروی پوسن و پیری آن خود را سریع تر نشان می دهد حال هر چه قدر هم شما دارای ژن فوق العاده ضد پیری باشید اما جلوی پدیدار شدن خطوطی که بر اثر لحظات شاد و روزهای سخت زندگی بوجود آمده است را نمی توان گرفت و اکثر افراد برای جلوگیری از روبرو شدن با این خطوط به کشیدن پوست و یا جراحی هایی که منجر به برداشتن بافتی از صورت و از بین بردن پوست شل شده در بخش پایینی صورتشان می پردازند.

کشیدن پوست از جمله گران قیمت ترین جراحی ها می باشد چرا که مراقبت های ویژه ای پس از آن نیاز است تا نتایج مطلوب را بتوان بدست آورد. این جراحی بیستمین جراحی زیبایی پرطرفدار میباشد. سایت آرایشگری در این مقاله شما را  روشهای جوان سازی پوست آشنا می کند.

  • نورخوشید و آسیب هایی که اشعه ماوراء بنفش آن به صورت وارد می کند می تواند مضرات بسیاری برای پوست داشته باشد و در نتیجه استفاده از کرم های ضد آفتاب که پوستتان را در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت نماید و همچنین در فصول گرم وآفتابی سال استفاده از کلاه های لبه پهن ایده بسیار مناسبی می باشد.
  • استفاده از کرم های مرطوب کننده برای تسکین پوست به طور موقت در از بین بردن چین و چروک بسیار مناسب میباشند چراکه این نوع کرم ها حاوی آب بوده و از چرب شدن پوست جلوگیری میکند و علاوه بر این استفاده از کرم های لایه بردار برای ازبین بدن لایه مرده پوست بسیار روش مناسب و در عین حال بی خطر میباشد. کرم هایی مانند آویتا، آواگا،رنووا،رتینا -A از جمله کرم هایی هستند که به کاهش چین چروک بسیار کمک می کنند و حتی در کاهش ایجاد لکه های قهوه ای رنگ که به خاطر نور خورشید بوجود می آیند کمک می کنند.
  • تزریق سم بوتولینوم که همه آن را با عنوان بوتاکس می شناسند. خطوط روی پیشانی و ما بین ابرو را با بی حرکت کردن نسبی عضلات این منطقه می توان از بین برد و پوستی صاف داشته باشید.
  • براثر ازبین رفتن چربی و کلاژن پوست خطوط چروک برروی پوست ایجاد می شود و خطوطی که از بینی به سمت گوشه های دهان کشیده می شود و یا چینی که در اطراف لب ایجاد می شود و یا خطوطی که از گوشه دهان به شما چانه بوجود می ایند و به آنها خطوط ماریونت گفته می شود را می توان نام برد. استفاده از کلاژن در گذشته بسیار مورد استفاده بود اما امروزه از اسید هیالورونیک که نوعی قند میباشد و در بافت پوستی به صورت طبیعی یافت می شود می توان استفاده نمود در کنار قمت گرانی که این روش دارد تاثیر فوق العاده ای در مدت زمان طولانی هم خواهد داشت در حالی که کلازن تنها برای چند ماه موثر می باشد و میزان ماندگاری ان به محل تزریق بستگی دارد که با تزریق مکرر این مدت زمان افزایش می یابد.
  • از بین بردن رنگدانه های پوستی مانند دانه های قهوه ای و یا قرمز بوسیله لیزر بسیار مفید میباشد. حتی لیزر توانایی برداشتن لایه های بالایی پوست و چروک ناشی از نورخورشید و جوشگاه باقی مانده از آکنه را دارد.
نوشتن دیدگاه