0سبد خرید
تاثیر جوش شیرین بر زیبایی پوست

جوش شیرین از جمله مواد خارق العاده ای میباشد که به لطیف کردن پوست بسیار کمک می کند . سایت آرایشگری در سری مقالات خود به نحوه استفاده از جوش شیرین برای این مورد شما را آشنا می کند.

خشکی و زبری پاشنه پا بسیار آزار دهنده میباشد و برای ازبین بردن این حالن در پاشنه پا شما می توانید جوش شیرین را با آب مخلوط کرده سپس خمیر بدست آمده را برای مدت زمان 15 دقیقه برروی پایتان بگذارید .

اگر در پاهایتان احساس خارش می کنید مخلوط 4 قاشق غذاخوری جوش شیرین با 4 لیوان آب گرم و سپس قرار دادن پاها برای مدت زمان ده دقیقه در محلول بدست آمده تاثیر بسیار زیادی در رفع خارش پا دارد. حتی برای ازبی نبردن خستگی پاهایتان می توانید 3 قاشق جوش شیرین را یک کاسه آب گرم مخلوط کرده و برای مدت زمان 15 دقیقه پاهایتان را درون آن بگذارید و پس از آن خستگی پاهایتان از بین خواهد رفت.

اگر می خواهید پوستی لیف و آرم داشته باشید می توانید 4 قاشق جوش شیرین را با 5 قاشق غذاخوری عسل و همین طور 2 لیوان شیر و 15 قاشق نمک و بعلاوه 3 قاشق غذاروی روغن بچه مخلوطکرده و سپس مخلوط بدست آمده را در وان آب گرم بریزید و برای شستشوی بدن خود از این آب استفاده نموده و احساس تسکین و آرامش بخشی را در خود ایجاد نمایید.

نوشتن دیدگاه