0سبد خرید
راز سلامتی پوست های صورت بدن لکه

تاکنون چقدر به پوستتان و سلامتی آن توجه نشان داده اید؟ چقدر برای داشتن پوستی صاف و بدور از هرگونه لک تلاش کرده اید؟اگر از پوست خود رازی نیستید بهتر است مقاله که سایت آرایشگری برای داشتن صورتی شفاف در اختیارتان قرار داده است را به دقت مطالعه نموده و به آن عمل نمایید.

استفاده مدام از کرم های پوشاننده و سفید کننده پوست بسیار خسته کننده هستند و در کنار مواد آرایشی که برای رفع مشکلات پوستی به بازار عرضه شده اند استفاده از داروهای گیاهی تاثیر فوق العاده تری دارند و آن هم بدلیل عدم وجود هرگونه مواد شیمیایی که ممکن است در آینده برای پوست خطرناک باشد. 

تاکنون از سیب زمینی برای پوستتان استفاده کرده اید؟ آیای با خواص موثر آن آشنا هستید؟ بله سیب زمینی در از بین بردن لکه های قهوه ای و تیره پوست بسیار موثر می باشد و می توان گفت تاثیر بسیار معجزه آسایی دارد.برای تهیه ماسک آن به مواد زیر نیاز دارید :

  • سیب زمینی رنده شده
  • گلاب

مواد فوق  را با یکدیگر مخلوط نموده تا حال تخمیر بدست آید و البته به برای استفاده از این ماسک باید به جنس پوستتان توجه نمایید و مواد مورد نیاز آن را به مخلوط اضافه نمایید. برای پوست چرب، چند قطره آب لیمو، برای پوست های خشک از چند قطره عسل می توان استفاده نمود. ترکیب بدست آمده را برروی پوست گذاشته و مدت زمان 15 دقیقه تامل نمایید.

با استفاده مکرر از این ماسک فوق العاده تمامی نقاط تیره و لکه ای تیره پوستتان از بین می رود و شما هم دارای پوستی شفاف و سفید خواهید شد.

نوشتن دیدگاه