0سبد خرید
سلامت پوست با کرم های مرطوب کننده

مواد تشگیل دهنده کرم های مرطوب کننده به گونه می باشند که جذب لایه بیرونی پوست می شوند و حتی در برخی از مرطوب کننده ها اسید آلفا هیدورکسی وجود دارد که توانایی از بین بردن لایه مرده پوست را دارد و سایت آرایشگری برای افرادی که دارای پوست خشک می باشند توصیه می کند از این نوع کرم استفاده نمایند.

در خصوص استفاده از مرطوب کننده ها توصیه می شود هرروز پوستتان را با آن مرطوب نمایید تا علاوه بر این که از شر خشکی پوستتان رها می شوید، از ایجاد چین و چروک هم جلوگیری میشود و البته این را به یاد داشته باشید که این کرم توانایی از بین بردن چروک هایی که قبلا بوجود امده است را ندارد.

برای گرفتن نتیجه بهتر و مطلوب تر از کرم های مرطوب کننده پیشنهاد می شود زمانی که پوستتان خیس و مرطوب می باشد از ان استفاده نمایید.

با توجه به موارد گفته شده باید مرطوب کننده ای را خریداری نمایید که با پوست شما سازگاری داشته باشد و مهم ترین موردی که باید بدانید این است که خرید مرطوب کننده های گران به هیچ عنوان کار عاقلانه ای نمی باشد.

شاید در ابتدا امر خرید مرطوب کننده ساده ترین کار ممکن باشد اما به این نکته توجه داشته باشید که در زمان خرید باید کمی تامل نمود و همین طور به مواردی که در ادامه گفته می شود توجه نمایید :

مرطوب کننده خوب مرطوب کننده ای می باشد که حاوی 5 ماده مورد نیاز باشد مانند لانولین، گلیسیرین پترولاتوم و توصیه تولیدی شرکت های معتبر را خریداری نمایید. یکسری از مرطوب کننده ها حاوی ضد آفتاب می باشند و از پوست در برابر اشعه های خورشید به خوبی محافظت می کند و بهترین spf که می توان برای آن در نظر گرفت 30 می باشد.

نکته دیگری که در زمان خرید باید به آن توجه داشت این نمی باشد که مرطوب کننده صورت و بدن با بکیدیگر فرق می کنند و از انجایی که پوست صورت نازک و حساس می  باشد فرمول خاصی در ترکیبات مرطوب کننده های صورت وجود دارد و البته میزان حساسیت پوستتان هم بسیار مهم می باشد و بهتر است از کرمی استفاده نمایید که برای این نوع پوست مناسب باشد و اگر دارای پوست چرب هم هستید باید فاقد هر گونه چربی باشد. پس به نوع پوست و فصلی که می خواهید از آن کرم استفاده نمایی دتوجه کافی داشته باشید.

مرطوب کننده ای که حاوی رتینول باشد برای قبل از خواب بسیار مناسب می باشد چرا که به راحتی ویتامین A مورد نیاز پوستتان را تامین می کند و نتیجه آن افزایش میزان سرعت بازسازی پوست می باشد.


نوشتن دیدگاه