0سبد خرید
از بین بردن موهای زائد چانه

روی مو برروی گونه و چانه بسیار ناراحت کننده می باشد و هیچ خانمی از این اتفاق احساس خوبی ندارد و تمامی خانم های کره زمین به دنبال راه حلی برای مبارزه با این موهای زائد می باشند و در این مقاله سایت آرایشگری به توضیح بیشتری در خصوص این مشکل می پردازد.

بدترین اتفاقی که ممکن است برای یک خانم بیفتد این می باشد که صبح از خواب بیدار شده  ودر آینه با موهای موجود در چانه اش روبرو شود. براساس نظریه متخصصان، عوامل ژنتیکی و هورمونی برروی رشد مو در چانه بسیار تاثیر گذار میباشد و به زبان ساده تر می توان گفت هورمون مردانه به نام آندروژن و وضعیت کلی هورمون ها در بدن خانم ها، رشد مو در قسمت چانه را تحریک می کند که البته میزان آن به میزان حساسیت فولیکول های مو نسبت به هورمون ها بستگی دارد و می توان موهای روی چانه را کم و یا بیشتر نماید که البته به ژنتیک افراد هم بستگی دارد. به مادر بزرگ خود توجه بیشتری نشان دهید و اگر برروی چانه او مو مشاهده نمودید بدانید که شما هم به همین مشکل مبتلا خواهید شد.

عامل دیگری که برروی میزان موهای چانه تاثیر دارد می توان افزایش سن و تغییرات هورمونی که بر اثر این مورد ایجاد می شود نام برد و البته جای هیچ گونه نگرانی در خصوص این موها وجود ندارد و شما به راحتی با روش های همیشگی و حتی لیزر می توانید این مشکل را برای خود حل نمایید.

 
نوشتن دیدگاه