0سبد خرید
مراقبت های پوستی از 30 سالگی

زیبایی و شفافیت پوستی تا 30 سالگی در چهره و پوست شما نمایان می باشد اما با گذشت زمان و تابش خورشید، پوستتان کم کم به سمت چروک و نمایان لکه پیش می رود و دلیل ان را می توان سرعت پایین در ترمیم سلول های پوستی که از اثرات تخریبی نور خورشید میباشد، عنوان کرد. سایت آرایشگری در این مقاله به وضعیت پوستی در سنین بالای سی سال و راه حل درمان پوست این دسته از افراد می پردازد.

اولین نشانه های آسیب پوستی بعد از سی سالگی را می توان در چین و چروک ایجاد شده اطراف چشم و لب مشاهده نمود.

با وارد شدن به هر دهه از زندگی پوست نازک تر و ظریف تر می شود و آن هم بدلیل کاهش یافتن سطح کلاژن و بازسازی پوست میباشد که منجر به شل شدن پوست می شود و لب ها و گونه هایتان شادابی خود را کم کم از دست می دهند و بیشترین تمرکز شما در این دوران باید برروی لایه بردار ها و استفاده از آن تمرکز نمایید چرا که منجر به بازسازی سلول های پوستی و هیدراتاسیون کمک کرده و از بروز لکه های جدید برروی پوست جلوگیری می گردد.

راه دیگری که می توان در این سن برای سلامت پوست انجام داد استفاده از برس های تمیز کننده پوست می باشد. با استفاده از این برس ها، سرعت تجدید سلول های پوستی سریع تر شده و با این کار محصولات مراقبتی پوستی بسیار سریع تر جذب پوست گشته و نتیجه آن داشتن پوستی سالم و زیبا میباشد.

نکت : برای تمیز کردن پوستتان توصیه می شود از تمیز کننده هایی که حاوی انتی اکسیدان ها، ویتامین C و اسید آلفا هیدروکسی میباشد استفاده نمایید.

نکته : چای سبز و سفید حاوی انتی اکسیدان می باشند.

نوشتن دیدگاه