0سبد خرید
راز جوان سازی پوست

برای داشتنی پوستی جوان و شاداب باید به آن رسیدگی کرد و سایت آرایشگری دراین مقاله راه کارهای فوق العاده ای برای داشتن پوستی ایده آل ارائه میدهد که توصیه می شود از سنین میانسالی در خصوص انجام این متدها برروی پوست مصر باشید.

  1. از سنین میانسالی پوست به دو بار در هفته، لایه برداری نیاز دارد اما توصیه می شود از لایه بردارهایی باالیاف مصنوعی و یریز استفاده نمایید.
  2. بزرگترین رمز زیبایی پوست هیدراتاسیون میباشد که از پوستتان در برابر اشعه های UV و آلودگی های پوستی محافظت می کند و به تولید کلاژن و آلاستین می پردازد و توصیه می شود حداقل روزی دوبار در هفته از مرطوب کننده هایی استفاده نمایید که غنی از آنتی اکسیدان ها باشدف علاوه بر این ویتامین C هم در محافظت پوست برابر رادیکال های آزاد هم استفاده ویژه ای دارد و اگر کرم مورد استفاده تان هم غنی از این ویتامین باشد شفافیت و درخشندگی پوستتان را شاهد خواهید بود.
  3. استفاده از کرم دور چشم از میانسالی به بعد را فراموش نکنید و سعی نمایید کرم هایی را خریداری نمایید که حاوی هیدروکینون و ویتامنی C باشد. اگر هم از پف زیر چشمتان ناراحت هستید می توانید از کافئین و برای ایجاد رطوبت اطراف چشم از محصولاتی استفاده کنید که اسید هیالورونیک از جمله مواد تشکیل دهنده آن باشد.
  4. مواد آرایشی که حاوی گلیسیرین باری حفظ رسوبت پوست بسیار مناسب میباشد و به تولید کلاژن بسیار کمک می کند و برای پوشاندن تیرگی اطراف چشمتان توصیه می شود از کرم هایی با رنگ های گرم تراز پوستتان استفاده نمایید.
  5. ماسک های حاوی انزیم برای استفاده هفتگی بسیار مناسب میباشد و برای داشتن پوستی شاداب ازکرم های مخصوص شب که قوی تر میباشند استفاده نمایید و همین طور این را بدانید که لایه بردارها و محصولات بدون روغن به شما در افزایش هیدراتاسیون کمک می نماید.
  6. محصولاتی که حاوی گلیکولیک و اسید سالیسیلیک در هیدراته کردن پوست بسیار مناسب می باشند و اگر پوست نازکی دارید برای تحریک بازسازی سلول های پوستی و همین طور کاهش خطوط ریز و درخشندگی پوستتان از مواد آرایشی استفاده نمایید که حاوی رتینول باشند.

 

نوشتن دیدگاه