0سبد خرید
دئودرانت ها و ضدتعریق ها

در این مقاله سایت آرایشگری به بیان تفاوت های دئودرانت ها و اسپری های ضد تعریق پرداخته است و شما با مطالعه این مطالب و مطالبی که در آینده در سایت قرار داده می شود می توانید در انتخاب محصولم ورد نظر بهتر از قبل عمل کرده و آن چه را که دقیقا به آن نیاز دارید خریداری نمایید.

دئودورانت برای مخفی کردن بوی بد بدن کاربرد دارد، یا باکتری‌هایی که بو را تولید می‌کنند، از بین می‌برد. این ماده هیچ‌ گونه مانعی در تعریق ایجاد نمی‌کند، اما در عوض بوی زننده‌ای که در اثر تعریق ایجاد می‌شود را از بین می‌برد.

دئودورانت‌ها برای تمام نقاط بدن قابل استفاده‌اند و فقط مخصوص زیر بغل نیستند. اگرچه دئودورانت‌های مخصوص زیر بغل، پر‌مصرف ‌ترین انواع آن هستند، اما دئودورانت‌ها برای هر نقطه از بدن – که بوی نامطبوعی را تولید می‌کنند – قابل استفاده هستند.

این ماده به شکل مایع، ژل، پودر، کرم و اسپری موجود است. دئودورانت پودری، بهترین گزینه برای پاهای شماست و نوع کرمی یا اسپری آن برای زیر بغل‌ها مناسب‌تر است.

ضد تعریق ها

ضد تعریق‌ها از زیر مجموعه‌های دئودورانت‌ها محسوب می‌شوند و همین امر، باعث ایجاد سوء تفاهم در مورد این محصول شده است.

دئودورانت و ضد تعریق ها

دئودورانت‌ها بوی بد را از بین می‌برند و ضدتعریق‌ها روند تولید عرق را کند می‌کنند.

کی از مواد اصلی تشکیل ‌دهنده ضد تعریق‌ها، ترکیبات آلومینیوم هستند که در کاهش تولید عرق بسیار مؤثرند.

ضد تعریق‌ها از طریق مجاری عرق وارد بدن شده و سدی ایجاد می‌کنند که به طور موقت، از تعریق بدن جلوگیری می‌کند، درست مثل چوب‌پنبه‌ای که سر یک بطری می‌گذارند.

ضد تعریق‌ها هم مثل دئودورانت‌ها در شکل‌های مختلفی عرضه می‌شوند : ژل، پودر، کرم و اسپری. اما این ماده بر خلاف دئودورانت‌، بیشتر برای زیر بغل استفاده می‌شود و به‌ ندرت در دیگر نقاط بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد.


 

 

نوشتن دیدگاه