0سبد خرید
انواع دئودرانت

خیلی ها فکر می کنند دئودورانت ها و ضد عرق ها تفاوتی با هم ندارند، ولی هنگام خرید آنها از داروخانه یا فروشگاه لوازم بهداشتی باید به این نکته توجه کنید که این دو نوع محصول با هم متفاوت اند. ضد عرق ها ترکیباتی آلومینیوم دار دارند که منافذ غدد عرق را در سطح پوست مسدود می کنند، بنابراین عرق نمی تواند در سطح پوست ترشح شود، اما دیودورانت ها با از بین بردن باکتری های سطح پوست، مانع ایجاد بوی بد عرق می شوند. وقتی عرق به وسیله این باکتری ها تجزیه می شود، بدن بوی بدی می گیرد. به شما توصیه می کنیم دئودورانت را بخرید، چون با عرق کردن طبیعی تداخل نمی کند. سایت آرایشگری دراین مقاله به بررسی انواع دئودورانت می پردازد.

امروزه شکل‌های زیادی از دئودورانت‌ها وجود دارد: اسپری، استیک یا ژلی.  

اسپری‌ها: از ترشح عرق جلوگیری می‌کنند. به راحتی می‌توان از آنها استفاده کرد و احساس تازگی می‌بخشند. آنها می‌توانند به‌صورت الکلی باشند یا پودری خشک را که مورد استفاده در ضدعرق‌ها است پخش کنند. امروزه در اندازه‌های کوچک یافت می‌شوند و به راحتی در کیف جای می‌گیرند.
رول‌ها، استیک یا کرم: به کسانی که از عرق زیاد رنج می‌برند، توصیه می‌شود. بسیار راحت و زیبا هستند. بسیار موثرتر از دئودورانت‌های اسپری‌ای هستند زیرا که اسپری‌ها دارای تجمع زیاد نمک آلومینیوم هستند.

فایده استیک‌ها: لک نمی‌کنند، راحت و مطمئن هستند. 

فایده رول‌ها: امولوسیونی(نوعی‌محلول) مرطوب را پخش می‌کنند و به سرعت خشک می‌شوند و احساس دل‌پذیر تازگی می‌بخشند.

فایده دئودورانت‌های کرم: ملایم و بدون الکل هستند و کاملا مناسب پوست‌های حساس هستند.

برگرفته از آسمانی

نوشتن دیدگاه