0سبد خرید
راه حل از بین بردن خستگی پوست

یکی از دلایل عدم زیبا نشان داده شدن چره خستگی پوست می باشد که سایت آرایشگری برای رفع این مشکل 4 راه حل فوق العاده را به شما آموزش میدهد که شما می توانید هرک دام را که راحت تر میباشد برای پوستتان استفاده نموده و شادابی و طراوت را به پوستتان بازگردانید.

  • خیار از جمله میوه های سبز رنگی میباشد که برای بازگرداندن طراوت پوست بسیار تاثیر گذار میباشد و اگر از آن برای تهیه ماسک صورت کنید می توانید PH اپیدرم و رطوبت رسانی پوست را تنظیم نموده و خستگی را از آن دور نمایید. برای تهیه این ماسک به یک عدد خیار نیاز دارید. خیار را با پوست ریز ریز کرده و سپس با آب مخلوط نمایید. درب ظرف را پوشانده و تا صبح صبر نمایید. مخلوط بدست آمده را صاف نموده و دستمالی را به آب بدست آمده مرطوب نمایید و سپس کل صورتتان را به جز اطراف چشمتان را با دستمال بدست امده بپوشانید. 

نکته : از این ماسک تهیه شده برای مدت زمان 3 روز می توانید استفاده نمایید.

  • ماسک دیگری که برای پوست می توانید از آن استفاده نمایید و البته بسیار خوشمزه هم میباشد ماسک توت فرنگی بوده که برای تهیه آن به روغن بادام هم نیاز می باشد. توت فرنگی را له کرده و به اندازه یک قاشق غذاخوری روغن بادام شیرین به آن اضافه نمایید . کل صورتتان را به ماسک تهیه شده آغشته نموده و 15 دقیقه تامل نمایید سپس با آب گرم بشویید. از آنجاییکه توت فرنگی حاوی مقادیر  بسیار زیادی ویتامین بوده و همین طور لطافتی که روغن بادام به پوستتان میدهد به راحتی می توانید خستگی را از چهره خود دور نموده و همین طور پوست درخشانی داشته باشید.
  • اگر از تیرگی اطراف چشمتان و لک های تیره روی صورتتان ناراحت هستید ماسک زرده تخم مرغ + گردو + عسل در مدت زمان 10 دقیقه برای پوستتان معجزه می کند.
  • همانطور که می دانید و همیشه گفته شده است مرکبات حاوی مقادیر زیادی ویتامین C میباشند که این ویتامین باری مبارزه با خستگی بسیار موثر میباشد و تنها کافی است روغن زیتون را با پرتقال مخلوط نموده سپس مخلوط بدست آمده را برروی صورتتان قرار دهید تا در کمترین زمان ممکن شاهد از بین رفتن خشتگی پوستتان و شادابی آن باشید.

 

نوشتن دیدگاه