0سبد خرید
زیبایی در ایام عید

تغییرات در زمینه زیبایی ظاهری در ایامی که به عید نزدیک می شویم برای خانم های اهمیت بسیاری دارد و به دنبال تغییرات مثبت و جذاب تر شدن میباشند که البته انجام یکسری کارها را توصیه میشود در ایام پایانی سال انجام نشود مانند دکلره کل مو، تتوی ابرو، بوتاکس و .... چرا که انجام چنین کارهایی نیاز به زمان دارند تا برروی چهره شما تثبیت شوند. سایت آرایشگری دراین مقاله به یکسری عملیات زیبایی اشاره می کند که توصیه مشود در ایام نزدیک به عید از انجام آنها خودداری نمایید.

  • به توصیه متخصصان زیبایی کسانی که برای اولین بار می خواهند تتو انجام دهند توصیه می شود نزدیک سال نو این کار را انجام ندهند چرا که این کار التهابات پوستی به همراه دارد و برای دفعه اول ممکن است نتیجه دلخواه بدست نیاید و نیاز به ترمیم وجود داشته باشد.
  • موهای دکلره شده برروی چهره بسیار تاثیر گذار میباشد اما آسیب های شیمیایی برای مو را به همراه دارد و موچب خشک شدن و ریزش مو می شود و حتی احتمال سوختگی هم وجود دارد و در این حالت هیچ کاری برای بهبود آن نمی توان انجام داد.
  • استفاده از کرم و محلول های لایه برداری که بدون مشورت متخصص استفاده می شود قرمزی، خارش و خشکی شدید پوست را به همراه دارد و این مارد بسیار شایع می باشد . نتیجه درمان پوست خود را در کوتاه مدت نمی توانید شاهد باشید و در هفته های ابتدایی التهاب و تحریک پذیری را به دنبال دارد.
  • اگر به داشتن موهای فر علاقه مند هستید در ایام نزدیک به عید این کار را انجام ندهید چرا که در صورت عدم رسیدگی به موهایتان، حالت وز به خود میگیرد و حتی در زمان انجام کار ممکن است موهایتان بسوزد و یا به جای فر حالت وز به خود بگیرد.
  • بوتاکس یک روش غیر جراحی باری از بین بردن چروک صورت می باشد اما ممکن است شل شدگی عضلات و بر اثر آن منجر به تغییر صورت و گردن شما می شود.
  • لب برروی زیبایی چهره بسیار تاثیر گذار میباشد که البته حجیم سازی آن با درد و ورم همراه میباشد و عوارضی مانند آلرژیک، عفونت و جا به ایی ژل در زمان تزریق را به همراه داشت هباشد.

برگرفته از سیب سبز

نوشتن دیدگاه