0سبد خرید
10 ماده خطرناک برای پوست

اگر به پوست خود و زیبای آن اهمیت میدهید سایت آرایشگری پیشنهاد می دهد حتما مقاله زیر را مطالعه نمایید چرا که قصد داریم شما را با مواد مضر برای پوست آشنا نماییم که در زندگی روزمره زیاد با آنها سرکار دارید :

  • ماده ای که برای فیکس کردن مو استفاده می شود اسپری مو بوده و حاوی لاک و الکل میباشد و وجود همین مواد برای پوست شما بسیار خطرناک بوده و ممکمن است منجر به خشکی پوست و در بعضی مواقع حساسیت پوست را به همراه دارد و بوجود آمدن تمام این حالات و از بین رفتن رطوبت پوست، چهره شما را پیرتر نشان می دهد.
  • دئودرانت ها در ازبین بردن عرق ناحیه زیر بغل بسیار مفید عمل میکنند و توصیه می شود به هیچ عنوان برای ازبین بردن عرق روی صورت مخصوصا در روزهای گرم تابستان از دئودرانت برای ناحیه صورتتان استفاده نکنیدچرا که پوست نیاز به تنفس دارد و با این کار شما جلوی تنفس او را میگیرید.
  • اگر به تغییر رنگ موهایتان علاقه دارید و به هماهنگی رنگ ابرو با مو حساس می باشید توصیه می شود از رنگ های گیاهی و یا ریمل ابرو استفاده نمایید چرا که این مواد نسبت به رنگ موهای شیمیایی کمی ملایم تر میباشند و از حساسیت اطراف چشم و سوزش و اشک چشم جلوگیری می نماید.
  • اگر شامپویی مخصوص موهایتان میخرید بدانید که این شامپو برای پوست صورتتان مفید نمی باشد چرا که فرمول شیمیایی آن به گونه می باشد که آلودگی را از سطح موهایتان پاک کند و استفاده از آن برای شستشوی صورت تنها خشکی . پوسته پوسته شدن صورتتان را به همراه دارد.
  • سرمو حاوی موادی برای نرم کردن موهایتان می باشد و برای خوش عطر کردن موهایتان هم حاوی کمی عطر میباشد و وجود چنین موادی برای پوست مناسب نموده و به هیچ عنوان نمی توان از سرم مو برای درمان چین و چروک و دیگر مشکلات پوستی استفاده نمود.
  • لوسیون بدن تنها مخصوص بدن نمی باشد و مواد سنگین و عطرآگین موجود در آن برای پوست صورت مناسب نمی باشد و محصولات صورت کمی متعادل می باشند.
  • به هیچ عنوان از کرم پا برای پوست صورت استفاده نکنید حتی برای ناحیه کوچکی از پوستتان چرا که کرم های پا باید آنقدر قوی و ضخیم و چسبناک باشند تا بتوانند حالت زمخت پوست پا را از بین ببرند و وجود چنین موادی برای پوست صورت بسیار نامناسب می باشد.
  • برای رنگ کردن صورت خود و یا کودکانتان لاک بدترین انتخاب می باشد چرا که لاک حاوی اکریلیک بوده که این ماده باعث خشکی پوست می شود و توصیه می شود از رنگ های مخصوص نقاشی صورت استفاده نمایید.
  • سرکه برای صورت همانند تونر عمل میکند اما از آنجایی که بسیار غلیظ می باشد توصیه میشود از از یک تونر ملایم تر استفاده نمایید و روزانه پوست خود را آن تمیز نمایید چرا که سرکه باعث سوزش پوستتان می شود.
  • امروزه از مایونر برای رطوبت رسانی مو استفاده می شود اما استفاده از آن برای پوست نتیجه یکسانی ندارد و امکان تنفس را از پوست گرفته و منافذ پوست را مسدود می نماید.

 

نوشتن دیدگاه