0سبد خرید

روغن چای سبز با خواص آنتی اکسیدانی که دارد باعث درخشندگی و جوانی پوست می شود. به دلیل تمایل به صرف هزینه و زمان کمتر استفاده از محصولات طبیعی مناسب تر است و روغن چای سبز از جمله محصولات طبیعی مناسب است. در این مقاله سایت آرایشگری به بررسی  دقیق تر این روغن برای پوست صورت و سر می پردازد.

مزایای روغن چای سبز:

برای ماساژ بدن ، درخشش پوست و جلوگیری از ساییدگی و ترک پا و همچنین بدن درد مناسب است.

جوانسازی پوست : برای طراوت پوست و نرم کردن آن مفید است . برای پوستی که در محیط های آلوده ، گرم و همچنین محیط های استرس زا هستند مناسب است و به درخشش پوست و بافت سالم پوست کمک می کند و باعث جوان شدن پوست می شود.

ایجاد رطوبت به صورت یکنواخت : بعضی از مشکلات پوست به علت عدم تعادل در رطوبت بدن می شود. وقتی پوست شما هم چرب باشد و هم خشک حفظ تعادل رطوبت پوست ضروری است. پوست ممکن است دچار آکنه و جوش های سر سیاه شود اما روغن چای سبز در حد مناسبی پوست را مرطوب نگه می دارد.

بهبود پوست آسیب دیده : هنگامی که روی پوست شما لکه های تیره رنگ به علت قرار گرفتن در معرض نورخورشید ایجاد شده است و یا اگر پوست شما جوش میزند از روغن چای سبز استفاده کنید. دلیل درمان قوی روغن چای سبز وجود آنتی اکسیدان در آن است که برای پوست بسیار مناسب است.

از بین بردن علائم پیری :

به دلیل استرس، عادات غذایی ناسالم، خواب نامرتب چین و چروک  بر پوست ایجاد می شود و پوست افتاده تر به نظر می آید و یا ممکن است لکه های تیره رنگ روی پوست ایجاد شوند. روغن چای سبز به علت خواص آنتی اکسیدانی که دارد به بازسازی پوست کمک می کند  و باعث می شود پوست جوان تر شود و پوست را درخشان تر می کند.

از بین بردن شوره سر : برای کنترل شوره سر و خارش ، از شامپوهایی استفاده کنید که حاوی روغن چای سبز می باشند. روغن چای سبز باعث کاهش چربی مو ، کاهش ریزش مو و کاهش ایجاد پوسته بر روی سر می شود و به پر پشت شدن موها کمک می کند.

مبارزه با اختلالات پوستی :  چای سبز به جلوگیری از اختلالات پوستی مانند زگیل، قرمز شدن پوست و کهیر کمک می کند و از ملتهب شدن پوست جلوگیری می نماید. رشد سلول های نامطلوب پوست را کنترل می کند.

برگرفته از مه شو

نوشتن دیدگاه