0سبد خرید

مردم روسیه صورت های شاداب و جوانی دارند. اکثر زنان سنتی این کشور علاقه ای به استفاده از وسایل آرایشی نداشته و معتقد هستند دلیل زیبایی پوست شان نوشیدن روزانه کفیر است. کفیر نوعی نوشیدنی پرکالری و غنی از باکتری های پروبیوتیک، کلسیم، پروتئین، ویتامین ها به ویژه ویتامین B و ریزمغذی ها است. بررسی های فراوان نشان داده مصرف کفیر سبب هضم بهتر مواد غذایی می شود و همین موضوع بر طراوت و زیبایی پوست اثر می گذارد.

کفیر با تنظیم کردن باکتری های داخل دستگاه گوارش و کبد و ایجاد سلامتی بیشتر در آنها و با داشتن مواد معدنی کمیابی چون بیوتین باعث بهبود بسیار زیاد در پوست و موی شما خواهد شد. برای دیدن این تغییر هر شب یک لیوان کفیر را قبل از خواب تناول نمائید، و پس از یکماه پوست و موی خود را مقایسه نمائید و تاثیر معجزه آسای این ابر خوردنی را مشاهده نمائید. همچنین با استفاده از کفیر به عنوان ماسک پوست می توانید پوستی شفاف و بدون لک داشته باشید. برای اینکار ۲ قاشق غذاخوری کفیر را با یک قاشق چایخوری روغن بادام تلخ مخلوط نمائید و هر شب بر روی پوست خود مالیده و پس از۲۰ دقیقه صورت خود را بشوئید.

از همه اینها گذشته کفیر بنا به نوع تهیه آن دارای طیف گسترده ای از طعم های خوشمزه برای هر سلیقه ای می باشد و خوردن آن در کنار غذا و یا مخلوط با انواع میوه، عسل یا سبزیجات لذت بخش می باشد. نکته خیلی مهم، خریداری دانه های کفیر از فروشنده معتبر قارچ کفیر می باشد، تا از کیفیت و سلامتی قارچ ها اطمینان داشته باشید.

نوشتن دیدگاه