0سبد خرید
راه حل کوچک کردن بینی

هزینه بالای جراحی برای کوچک کردن بینی و همین طور ترسی که از انجام آن وجود دارد شما را مجبور میک ند تا با بزرگی بینیتان کنار بیایید اما در این مقاله سایت آرایشگری با آموزش یکسری ترفند آرایشی این مشکل را برای شما حل می کند پس تنها کافی است این مراحل را دنبال نمایید.

اولین گام در تکنیک آرایشی کوچک کردن بینی استفاده از کرم پودر می باشد و توصیه می شود از کرم پودری استفاده نمایید که یک یا دو درجه تیره تر از پوست معمولی شما باشد و در دو طرف تیغه بینی خود از این کرم پودر استفاده نمایید تا بینی تان را کوتاه تر نشان دهدو در صورتی هم که بینی پهنی دارید می توانید مقداری از این کرم پودر را هم در قسمت پایین بینی خود استفاده نمایید. حتی می توانید از یک لایه کرم پودر روشن در وسط خط بینی تان استفاده نمایید.

در گام دوم که می توان به جرات گفت یکی از بهترین روشها می باشد این است که توجه دیگران را به قسمت دیگری از صورتتان جلب نمایید پس با استفاده از رژ گونه، اطراف بینی تا روی استخوان گونه و به سمت بالا و به سمت چشمتان با رژگونه پوشش دهید البته مواظب باشید در استفاده از رژ گونه زیاده روی نکنید.

در مرحله بعدی شما با استفاده از رژ لب هم می توانید مرکز توجه را از بینی خود دور نمایید و برای این کار کافی است از رژ لب به رنگ روشن و خط لب استفاده نمایید تا تمام توجهات از بینی شما دور شود.

چشم همیشه کانون توجه بوده و با کوچکترین آرایشی توجه ها را به خود جلب می کند پس با یک آرایش چشم زیبا که شامل خط چشم فوق العاده، مژه مصنوعی و ریمل زیبایی آن را دو برابر نمایید.

نوشتن دیدگاه