0سبد خرید
آرایش صورت های گرد

همه خانم های جوان به مدل میکاپ و شینیون موهای خود حساس هستند و همیشه ترجیح می دهند با بهترین مدل های شینیون و میکاپ خودشان را آراسته کنند. آرایش صورت های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند و مدل آرایش برای صورت گرد با مدل های آرایش برای صورت کشیده و بیضی شکل و … متفاوت است. 

مدل میکاپ مناسب می تواند چهره شما را به خوبی تغییر دهد و زیبایی و جذابیت چهره تان را چند برابر کند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع مدل های آرایش برای صورت گرد آشنا سازیم که اگر شما از این مدل ها استفاده کنید بی شک چهره ای متفاوت و بی نظیر خواهید داشت.

انواع مدل های آرایش برای صورت گرد با جدیدترین متدهای آرایشی

برای میکاپ کردن ابتدا باید کرم پودری مناسب را انتخاب کنید تا همه صورتتان را به خوبی پوشش دهد برای خانم ها با صورت گرد کرم پودر هایی با رنگ پایه صورتی مناسب است زیرا این کرم پودر ها گردی صورت شما را کمتر می کنند. خانم های دارای صورت گرد بهتر است از رنگ های روشن کرم پودر استفاده نکنند زیرا گردی صورت آن ها بیشتر به نظر می رسد.

بعد از زدن کرم پودر باید رنگ و مدل مناسبی از سایه را انتخاب کنید خانم ها با صورت گرد می توانند از رنگ های تیره سایه مانند خاکستری و دودی استفاده کنند و همچنین مناسب ترین مدل سایه برای چشم های این دسته از خانم ها مدل های تیز و رو به بالا است.
اگر چشم های درستی دارید بهتر است خط چشم نکشید و فقط بر روی مژه های پلک بالایی و پایینی چشم هایتان ریمل بزنید و اگر چشم هایتان درشت نیست می توانید برای جذابیت بیشتر چشم ها یک خط چشم شکسته و رو به بالا را بر روی پلک بالایی چشم خود بکشید.

بعد از کشیدن خط چشم نوبت به زدن رژگونه می رسد صورت های گرد طول و عرض برابری دارند بنابراین باید رژگونه این مدل صورت ها از روی استخوان گونه رو به بالا و تا نزدیکی چشم ها کشیده شود. مناسب ترین رنگ رژگونه نیز برای این فرم صورت ها رنگ های مات است.

انتخاب رنگ رژ لب مناسب نیز می تواند بر روی زیبایی و جذابیت چهره تان تاثیرگذار باشد ایده آل ترین و مناسب ترین رنگ های رژ لب برای خانم ها با صورت گرد رنگ های گرم و پر رنگ هستند.
به طور کلی در گریم و آرایش صورت گرد باید سه نکته اساسی زیر رعایت کنید:
۱. قسمت هایی از صورت که باید تیره شوند : اطراف فک و شقیقه و گردن
۲. قسمت هایی از صورت که باید روشن شوند : وسط گونه ها و وسط بینی و پیشانی و چانه
۳. رژگونه : زیر استخوان گونه باید کشیده شود.

یکی از بزرگترین دغدغه ها برای هر خانمی زیبایی و جذابیت چهره اش است و از زمان های گذشته تا به امروز همه خانم ها بر روی انتخاب مدل آرایش صورت خود حساس هستند. 

نوشتن دیدگاه