0سبد خرید
نکات آرایشی برای خانم های 20 ساله

در سن 20 سالگی، اگر از پوستی نرمال برخوردارید، فقط كافی است پیش از خواب آن را بشویید. اگر جزو كسانی هستید كه دارای پوستی چرب هستند از شوینده‌هایی كه شبیه ژل است استفاده كنید و اگر پوستی خشك دارید از محصولاتی كه حاوی شیر هستند.

همیشه و در همه حال از ضدآفتاب استفاده كنید ولی مهم نیست چه برندی؛ فقط مطمئن باشید از SPF 15 یا 20 برخوردار است و از پوست شما در برابر UVA و UVB محافظت می‌كند. ضدآفتاب را به تمام سطح پوست خود (صورت و گردن) بمالید.

از یك مایع مرطوب‌كننده یا یك مرطوب‌كننده‌ فاقد چربی استفاده كنید. بسیاری از متخصصان پوست توصیه می‌كنند از كرم‌های حاوی رتینوئیدهای مشتق از ویتامین A استفاده كنید. این محصولات بهترین داروهای ممكن برای كاستن خطوط ظریف و چین و چروك‌های پوستی، تحریك كلاژن و درمان جوش‌های پوستی هستند.

نکات آرایشی برای خانم های 20 ساله :

- در این سن كه پوست آماده جوش زدن است از پنكیك و كرم‌پودر چرب استفاده نكنید زیرا باعث ایجاد جوش و آكنه می‌شود. برای اینكه به پوست‌تان رنگ و لعابی بدهید، بهتر است از پنكیكی سبك به رنگ پوست استفاده كنید.

-  اگر می‌خواهید به چشمان‌تان حالت دهید بدون اینكه آرایش زیادی داشته باشید، بهتر است روی ابروهای‌تان حساب كنید. می‌توانید به ابروهای‌تان با مدادی قهوه‌ای حالتی دخترانه و ساده بدهید تا زیبایی چشمان‌تان دو برابر شود.

-   برای حالت دادن به چشمان‌تان می‌توانید یك آرایش ملیح دخترانه داشته باشید. برای این كار از سایه‌های ملایم برای روی پلك و از سایه كمی تیره‌تر برای گوشه‌های چشم استفاده كنید. ولی همیشه یادتان باشد سایه چشم را در هر حالتی محو كنید تا كمتر خودش را نشان دهد و حالت طبیعی‌تر پیدا كند.

-  به گونه‌های‌تان با رژگونه صورتی ملایم جلوه دهید تا صورت‌تان حالت دخترانه را از دست ندهد.

-  یك رژلب صورتی یا كالباسی بسیار ملایم می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد؛ یادتان باشد هرقدر آرایش ملایم‌تری داشته ‌باشید، چهره دخترانه‌تر و زیباتری خواهید داشت.

نوشتن دیدگاه