0سبد خرید
نکات بهداشتی کاشت ناخن

از جمله موارد زیبایی که امروزه مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار گرفته است کاشت ناخن می باشد که در این راستا باید نکات بهداشتی خاصی را رعایت نمود که سایت آرایشگری در این مقاله این نکات را ارئه می دهد :

  • اگر ناخن‌های کاشته‌شده دارید از آستون براي پاك كردن لاك استفاده نكنيد چرا که آستون حلال مواد است و می‌تواند به کاشت ناخن‌های شما آسیب برساند و بهتر است از لاك‌پاك‌كن‌هاي مخصوص استفاده كنيد.
  • توصیه می‌کنیم براي كوتاه كردن ناخن كاشته شده از ناخنگير استفاده نكنيد زيرا ناخنگیر می‌تواند به راحتی به ناخن‌ها آسيب بزند و باعث شكسته شدن آنها شود. بهتر است به جای ناخنگیر از سوهان ناخن برای کوتاه کردن و آرایش كردن آنها استفاده کنید.
  • هنگام شست‌وشو مثلا ظرف شستن برای مراقبت از ناخن‌های کاشته‌شده حتما از دستکش استفاده کنید تا ناخن‌ها را از هرگونه آسیب‌ احتمالی حفظ کنید.
  • اگر بعد از کاشت ناخن در اثر ضربه ناخن شما شکست به هیچ عنوان خودتان آن را ترميم نکنید و به فکر چسباندن آن با چسب نباشید برای ترمیم آن به آرایشگاه بروید و از یک متخصص اين كار کمک بخواهید زيرا ناخن‌های کاشته‌شده اگر شکسته شود بهترین مکان برای رشد قارچ‌هاست.
نوشتن دیدگاه