0سبد خرید
روش پاک کردن ژل مانیکور

پاک کردن آرایش و عملیاتی مه برروی ناخن انجام می شود همانند هر عمل دیگری اصول و روند خود را دارد که در این مقاله سایت آرایشگری به شما راه حل پاک کردن ژل مانیکور را آموزش می دهد.

امروزه اکثر خانم ها و دختر خانم ها به زیبایی دست و ناخن هایشان توجه ویژه می کنند و استفاده از طرح های مختلف برای ناخن رواج بیشتری یافته و از آنجایی که طراحی و در اصطلاح همان مانیکور کردن ناخن دوام زیادی داشته از موادی استفاده می شود که به راحتی امکان پاک کردن انها از روی ناخن وجود ندارد و اصول مخصوص به خود برای پاک کردن را دارد و از آنجایی که سلامت و زیبایی بسیار مهم میباشد و وقت کافی برای رفتن به آرایشگاه برای پاک کردن ناخن هایتان ندارید می توانید از روش خانگی زیر پیروی نمایید که برای پاک کردن ژل مانیکور ارائه داده میشود.

قبل از پاک کردن ژل مانیکور هب این موضوع توجه کافی داشته باشید که این نوع ژل بسیار مقاوم می باشد و در صورت پاک کردن ان ممکن است مشکلاتی از جمله ظاهر شدن دانه های سفید برروی ناخن هایتان را بهمراه داشته باشد و علاوه براین ناخنهایتان شکننده و صعیف نماید.

  • برای ازبین بردن ژل ناخن به بافر ناخن نیاز دارید تا هرگونه روکش محافظ باقی مانده را از روی ناخنهایتان از بین ببرد و روکش استفاده شده به حالت پودر تبدیل شود اما بیش از حد ناخن هایتان را برق نیندازید چرا که احتمال آسیب رساندن به ناخن های طبیعیتان وجود دارد.
  • برای پاک کردن ژل به 100% استون نیاز دارید به این صورت که گلوله های پنبه آغشته به استون را تهیه کرده و برروی ناخت هایتان قرار دهید سپس تمام محدوده ناخن هایتان را که بروی آن ها پنبه ها راقرار داده اید بپوشانید و برای مدت زمان 15 دقیقه تامل نمایید تا پولیش ناخن به آرامی نرم شوند.
  • یاقی مانده های لاک را با استفاده از چوب مخصوص کوتیکول بتراشید و البته در صورتی که آثار باقی مانده لاک زیاد بود مجددا برای مدت زمان 5 دقیقه پنبه آغشته به استون را روی ناخن گذاشته و با فویل بپوشانید.
  • پس از استفاده از استون، ناخن هایتان خالت خشک به خود میگیرد پس دست و ناخن هایتان را به روغن کوتیکول مرطوب کننده آغشته نمایید تا مجددا هیدراته شود و برای دوره بعدی که خاوستید لاک بزنید ناخن های قوی و سالمی داشته باشید.

نوشتن دیدگاه