0سبد خرید
آرایش به شیوه صحیح

در زندگی تقریباَ همه چیز از نظمی طبیعی پیروی می کند: کف، شستشو، تکرار، عشق، ازدواج، باردار شدن، دبیرستان، دانشگاه، کار( البته اگر خوش شانس باشید) و … اما رعایت نظم و ترتیب یک سری چیزها کمی پیچیده‌تر از موارد بالاست. مثل استفاده از لوازم آرایشی روی چهره‌ای بانشاط.

1. پرایمر یا کرم مرطوب کننده

به طور قطع، استفاده همزمان از کرم مرطوب کننده و زیر سازی با هم، عملکرد خوبی روی پوست نخواهد داشت. اما هیچگاه کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید، مهم نیست اگر ضد آفتاب شما حاوی کرم زیر سازی و یا مرطوب کننده باشد .

2. فونداشن Foundation

قطعاً زمانی که سایه چشم یا هر ماده رنگی دیگری که روی صورت بدون کرم بریزید، پاک کردن آن دشوارتر خواهد بود. بهتر است یک لایه کرم پودر به صورت خود بمالید و در انتهای کار، مشکلات جزئی را برطرف خواهید کرد.

3. کانسیلر

فقط روی لک‌ها یا سیاهی دور چشم از آن استفاده نمایید.کانسیلر را حتما بعد از کرم پودر استفاده نمایید چون فونداشن لک‌ها را می‌پوشاند و دیگر نیازی به کانسیلر نخواهید داشت.

4. پنکیک

با پودری مات و البته خیلی روشن کاملاً همه جای صورت را بپوشانید. و اگر کمی از سایه چشم به طور اتفاقی روی صورت ریخت، آسانتر پاک می‌شود و تا شما بقیه آرایش خود را کامل می‌کنید، بر روی پوست می‌خوابد.

5. چشم یا لب

بعد از استفاده از کرم‌ها بر روی پوست، معمولا اول چشم‌ها را آریش می‌کنند و گاهی اوقات هم اول از لب‌ها شروع می‌کنند چون در حین آرایش لب‌ها، می توان به نحوه آرایش چشم فکر کرد.

ترتیب آرایش چشم : سایه -> خط چشم -> در پایان ریمل. اگر کمی خط چشم بالا را پهن‌تر کنید و در قسمت وسط پلک سایه براق بیشتری بزنید چشمانتان جلوه بهتری خواهد داشت.

ترتیب آرایش لب ها: حجم دهنده -> خط لب -> رژ لب -> سپس برق لب. روی لب‌ها را چند نقطه با خط لب بگذارید، با انگشت روی لب‌ها پخش کنید و سپس رژ لب را بزنید. و البته اگر دوست داشتید از برق لب استفاده کنید.

6. گونه‌ها
به دو دلیل آرایش گونه آخر انجام می‌شود. اول اینکه؛ گونه ، چشم‌ها و لب‌ها باید هماهنگ باشند . دوم اینکه؛ بعد از آرایش چشم‌ها، اگر سایه‌ای روی پوست ریخته بود بتوانید با پنکک آن را بپوشانید.
نوشتن دیدگاه