0سبد خرید
آرایش در روزهای گرم تابستان

یکی از سخت ترین کارها در روزهای گرم تابستان میکاپ میباشد چرا که در این گرما آرایش برروی صورت دوام نداشته و درد سرهای بسیاری برای فرد ایجاد می کند به همین دلیل سایت آرایشگری راهنمایی هایی مفیدی برای داشتن آرایشی ساده و در عین حال جذاب به شما پیشنهاد می دهد.

اگر آرایش کامل برروی صورت خود اشته باشید و در زیر حرارت سوزان تابستان کاملا روی صورتتان پخش می شود و پیشنهاد می شود از پودر برروی صورتتان استفاده نمایید تا روغن کرم های استفاده شده را به خود جذب ماید و به هیچ عنوان در این فصل از فونداسیون برای پوشش لک وجای جوش استفاده نکنید و کانسیلر می تواند انتخاب درستی باشد.

برای مرطوب نگه داشتن و یکنواخت کردن رنگ پوستتان از لوسیون های رنگی استفاده نمایید و اگر لوسیون مورد استفاده خاصیت ضد آفتاب هم داشته باشد که بسیار عالی است و به دلیل شفاف بودن لوسیون ها با رنگ پوستتان کاملا هماهنگ می شوند و همانند مرطوب کننده های معمولی استفاده می شود.

از آنجایی که در گرما نا خود آگاه گونه های تان به خود رنگ میکیرند در نتیجه نیاز به استفاده از رژ گونه نمی باشد ولی اگر به استفاده از رژ اصرار دارید می توانید نوع مایع یا ژلی آن را انتخاب نمایید که لکه ایجاد نمی کند البته مقدار بسیار کمی از آن را استفاده نمایید.

آرایش مات برای این فصل بسیار مناسب می باشد اما اگر از آن دست ازخانم ها میباشد که به این نوع آرایش علاقه ای ندارید برای متعادل کردن درخشش پوستتان هرروز صبح آن را به تونر اسید سالیسیلیک آغسته نمایید تا پوست تمیزی داشته باشید و در کنار آن از شر سلول های مرده پوست با حفظ چربی آن خلاص شوید.

نکته : از تونری که حاوی  0.5 درصد اسید سالیسیلیک، یا حاوی اسید سالیسیلیکی است که بطور طبیعی بدست آمده باشد، استفاده نمایید.

چشم ها کانون توجه هستند و اگر ارایش مناسبی در فصل گرما نداشته باشتند چهره وحشتناکی ایجاد می کنند در نتیجه پیشنهاد می شود از سرمه چشم استفاده نمایید و در صورتی که به استفاده از سایه چشم اصرار دارید استفاده ز پرامر قبل از آن را فراموش نکنید.

ریمل های ضد آب که دربازار وجود دارند برای این فصل بسیار مناسب می باشند و در ریمل زدن قبل از اینکه ریمل برروی مژه هایتان خشک شود لایه یعدی ریمل را بزنید تا از پوسته پوسته شدن و انباشته شدن مقدار زیادی ریمل از روی مژه هایتان جلوگیری شود.

استفاده از عطر های سنگین در این فصل ممنوع می باشد و به جای اینکه به بدن و یا لباستان عطر بزنید، مویتان را به عطر آغشته نمایید به این صورت که مقداری از عطر را روی کش موی خود اسپری کرده و سپس موهایتان را با آن ببندید. بعد از گذشت مدت زمانی کش را از روی موهایتان جدا کرده و با استفاده از دستتان موهایتان را تکان دهید تا از عطری که موهایتان به خود گرفته است لذت ببرید.

برای رژ لب 30 ثانیه وقت صرف نمایید تا از پخش شدن آن اطراف لبتان جلوگیری شود و برای اینک ار در ابتدا از خط لب متناسب با رژ لبتان تا رنگ طبیعی لبتان استفاده نمایید تا از حرک رژ برروی لبتان جلوگیری شود.

برخلاف اسم برق لب ها که خانم ها را به اشتباه می اندازد که استفاده از برق لب به جای رژ لب رطوبت لب را فراهم می کند از یک بالم نرم کننده لب استفاده نمایید تا به حرکت روان و راحت رژ لب برروی لب کمک نماید. حتی برای جذب روغن اضافی رژ لب با استفاده از دستمال کاغذی روی لب به آرامی ضربه بزنید.

تابستان فصل رنگ های جیغ است که در کنار پوست برنزه جذابیتی خاصی ایجاد می کند و برای بدست آوردن رنگ جیغ لاک ها همانند رنگی که ظرف آن میبینید در ابتدا از لاک به رنگ سفید استفاده نمایید سپس رنگ مورد نظر را برروی آن بزنید و از زیبایی ناخن هایتان لذت ببرید.

برای برنزه کردن پوستتان در این فصل در ایتدا از لوسیون رنگی استفاده نمایید سپس از پودر و یا کرم برنزه کننده استفاده کنید.

برای استفاده از پودر برنزه، در ابتدا اضافات پودر را از رئی قلم باید بگیرید به این صورت که به پشت دستتان ضربه بزنید و سپس با حرکات رفت و برگشت ، قلم مو را به شقیقهه ای خود بمالید و سپس به سمت گون و در نهایت خط فکتان.

نوشتن دیدگاه