0سبد خرید
برای داشتن لوازم آرایشی سالم و البته با با طول عمر بسیار بهترین مکان یخچال می باشد که البته برای گرفتن این نتیجه باید شرایط نگهداری این لوازم در یخچال را فراهم نمود. لوازم آرایشی را باید در جایی قرار داد که دمای ثابتی داشته باشد و خیلی سرد و گرم نشود چرا که این تغییر دما برروی غلظ مواد تشکیل دهنده لوازم آرایشی تاثیر فراوان می گذارد. موم، روغن یا آب درون محصول در مواجه با گرما یا رطوبت ، از یکدیگر جدا می شوند.  سایت آرایشگری در این مقاله شما را با راه حل نگهداری هر یک از لوازم آرایشی آشنا می کند پس با ما همراه باشید.
ویتامین های C و E در برابر گرما دوام بسیار کمی دارند و توصیه می شود لوازم آرایشی را که حاوی این دو ویتامین هستند در دمای مابین 15 تا 21 درجه قرار دهید و از آن جایی که قرار گرفتن یکسری ماده در هوای سرد منجر به تغییر ماهیت آن می شود از جمله لوازمی که درای دوغن و موم هستند پس بهتر است به جای استفاده از یخچال دمای محیط را کنترل نمایید.
زندگی در شهر هایی که درجه دمای آنجا به 40 درجه می رسد حتما باید برای نگه داری کرم های مرطوب کنده شان از یخچال استفاده نمایند چرا که در کمترین زمان ممکن، سه برابر زمان عادیف کرم حالت ماندگی پیدا می کند.
امروز اکثر مواد مورد استفاده دارای نگهدارنده هستند و حتی بیرون از یخچال هم سالم مانده و از باکتری خبری نیست اما محصولات ارگانیک از آنجایی که هیچ گونه مواد نگهدارنده ندارند لافاصله پس از باز کردن باید در بخچال قرار گیرند .
کرما و نور مستقیم خورشید دشمن عناصر ترکیبی عطر ها هستند و برروی ترکیبات شیمیایی عطر ها تاثیر مخربی می گذارد.
امروز خانم ها برای درمان پف اطراف چشمشان از کرم های سرد استفاده می کنند و حتی می توان گفت برای از بی نبردن حالت خواب آلود چشم هم بسیار مفید می باشند چرا که مویرگ ها را منقبض نموده و نتیجه آن جریان یافت مایع در بافت نرم می شود و در نتیجه التهاب و پف را کم می کند.
ماسک های مرطوب کننده و آرامش بخش و ترمیم کننده پوست را در بخچال نگه داری نمایید مخصوصا اگر پوست حساس و قرمزی دارید چرا که با سرما موریرگ هایتان منقبض می شود و به کاهش قرمزی پوست می انجامد.
کرم هایی که سر آن فلزی هستند و زمانی که سرد هستند تاثیر درمانی بهتری دارند و دربسته بندی این مدل کرم ها ژل موجود در بسته بندی از کنار سر ساچمه مانند به حال رول خارج می شود و سرمای ساچمه بسیار تاثیر گذار می باشد و به آبرسانی پوست شما در طول روز بسیار کمک می کند.
 برای داشتن خط چشمی صاف و تمیز مداد تازه تراشیده را برای مدت زمان 10 دقیقه در یخچال قرار دهید تا کاملا خنک شود و در صورتی که عجله دارید برای چند دقیقه کوتاه در فریز قرا دهید.
در صورتی که رژ لب خود را درماشین و یا جیب کیفتان جا گذاشته اید و بر اثر گرما حالت خود را از دست داده است کافی است برای مدت زمان یک ساعت به همان حالت در یخچال قررا دهید تا حالت ابتدایی خود را بدست اورد.
غلظت لاک ناخن با قرار گرفتن در زیر نور خورشید کاهش میبابد وحتی در بعضی موراد تغییر رنگ می دهد و در صورتی که از این لاک ها در بخچال نگهداری نمایید دچار چنی نمشکلی نمی شوند.
هر چه کرمی مورد استفاده تان بیشتر ار معرض نور خورشید قرار گیرد حتی در حالت بسته بندی خود، مقاوت خود را در برابر اشعه ماورا البنفش از دست می دهد.
کرم های ضد آکنه دستور العمل های مخصوص به خود را دارند و جهت افزایش طول عمر مصرفی این کرم ها نیاز است تا طبث دستور العمل ارائه داده شده و در دمای مطلوب قرار داده شود.
هر گونه لوازم آرایش مایع از زمانی که در آن باز می شود، زمان معکوس عمر آنها هم شروع می شود پس بهترین مکان باری این نوع وسایل یخچال می باشد.
 
نوشتن دیدگاه