0سبد خرید
آرایش لب های باریک و پهن

در این مقاله سایت آرایشگری می خواهد به شما نحوه صحیح آرایش لب را بر اساس نوع و فرم لب به شما آموزش دهد. شاید در ابتدا تصور نمایید که آرایش لب از جمله راحت ترین قسمت های آرایش می باشد اما اگرهمین کار ساده را هم به درستی انجام ندید از آنجایی که این قسمت از صورت بسیار جلب توجه می کند در نتیجه نتیجه مطلوب و زیبایی که به دنبال آن هستید را نخواهید یافت.

خانم هایی که دارای لب های پهن و درشت هستند نیاز به  ترسیم خط لب خارج از محدوده لب ندارند و تنها کافی است دقیقا محدوده لب را رنگ آمیزی نمایند اما اگر می خواهند لب های برجسته ای داشته باشند استفاده از مداد سفید در قیمت زیر لب و فقط در وسط آن به زیبایی بیشتر لب هایشان کمک می کند. 

خانم هایی که دارای لب های باریک هستند برای برجسته و بزرگ نشان دادن لب هایشان درابتدا از یک مداد پررنگ تر از رژ لب انتخابی استفاده کرده و محدوده لبتان را مماس مشخص نمایید سپس با کمک انگشت رنگ مداد را روی کل لبتان پخش نمایید و در نهایت از رژ لب استفاده نمایید تا لب های پهن تری داشته باشید. سپس با استفاده از یک مداد سفید خط کاملی و زیر لب پایین تان ترسیم نمایید.

برای ترسیم خط لب باید به چند نکته اساسی توجه نمود :

  • رایج ترین روش پهن نشان دادن لب، کشیدن خط لب یک اینچ بالای لب و البته با رعایت اصول آرایشی می باشد.
  • رنگ خط لب انتخابی با رنگ رژ لب مورد استفاده نباید تفاوت داشته باشد چرا که در غیر این صورت نتیجه عکس خواهید گرفت و همین طور جلوه زیبایی ندارد.
  • مداد لب های نرم مناسب ترین نوع مداد ها هستند که البته نوع مومی آن به دلیل حرکت راحت بروی لب بسیار ایده آن می باشد.
  • مداد لب هایی به رنگ مات به راحتی پاک می شوند و در صورتی که خط لب را اشتباه ترسیم نمایید به راحتی قابل تصحیح می باشد.
  • برای ترسیم خط لب در ابتدا محدوده لب سپس قسمت های داخلی را ترسیم نمایید.

نوشتن دیدگاه