0سبد خرید
اصول آرایش رسمی

علاقه مندی به زیبایی و آرایش روزانه همیشه در وجود خانم ها بوده و در بعضی موارد میل به زیبایی در آن ها به قدری افزایش می یابد که در آرایش کردن دچار اشتباه می شوند و نتیجه نگرفت نتیجه مطلوب در این خصوص می باشد و خانم ها باید این مورد را بداند که هر آرایشی برای محفل خاصی در نظر گرفته می شود و سایت آرایشگری دراین مقاله به شما آموزش می دهد که چگونه یک آرایش رسمی داشته باشید.

در مراسمی که حالت رسمی دارند نیاز به آرایش غلیظ نمی باشد و در همین حد که کمی رنگ به چهره تان بدهد کافی است در ضمن هر چه آرایش ملیح تری داشته باشید نه تنها شما ر ازیبا تر نشان می دهد بلکه ست کردن مدل آرایشتان با لباس رسمی مناسب مجلس راحت تر می باشد

زیرسازی آرایش بسیار مهم می باشد و در اولین قدم از یک کرم مرطوب کننده و یا کرم ضد آفتاب استفاده نمایید و کمی هم از پودر استفاده کنید تا به دوام آرایشتان بیافزاید.

مرحله بعد، آرایش ابرو با استفاده از سایه ابرو می باشد البته مواظب باشید زیاد ابروهایتان تیره نشود چرا که قرار است آرایش رسمی داشته باشید.

در آرایش رسمی استفاده از ریمل ضروری بوده اما توصیه می شود از خط چشم استفاده ننمایید.

برای سایه چشمتان در این گونه مجالس رنگ هاییی با تن طلایی بسیار زیا و البته شیک میباشد.

گونه هایتان را با رنگ های صورتی کمرنگ یا هلویی طبیعی رنگ دهید تا کمی چهره تان را جذاب تر از همیشه نماید.

رژ لب را براساس رنگ موهایتان انتخاب نمایید. رز لب قرمز تیره برای خانم هایی با رنگ موهای مسی و شرابی و رژ لب های صورتی، قرمز، قرمز مرجانی و قهوه ای روشن برای خانم هایی مه موهایشان را قهوه ای روشن و یا متوسط کرده اند.

 

 

 

نوشتن دیدگاه