0سبد خرید
آرایش و روانشناسی رنگ ها

هر گونه رفتارو عملی که انجام می دهید ریشه در روح و روان افراد دارد و در این مقاله سایت آرایشگری می خواهد نحوه آرایش صورت و مو و ناخن شما را مورد بررسی خواهد تا بهتر با شخصیت خودتان آشنا شوید و همینطور در صورتی که لزوم بدانید در نحوه آرایش خود تغییراتی ایجاد نمایید.

انتخاب رنگ بسیار مهم می باشد و مهم تر از همه این که برای کدام قسمت از چه رنگی استفاده نمایید مثلا :

  • استفاده از رنگ قرمز برای لب و لاک ناخن نشان دهنده افراد جسور، شجاع و با اعتماد به نفس هستند که اصولا این افراد وقتی تصمیم نهایی خود را برای انجام کاری گرفتند دیگر نمی توانند از انجام آن منصرف شوند و برای رسیدن به هدفشان کمال تشکر را می کنند.
  • اگر جدا از مد، رنگ زرد را به عنوان لاک ناخن هایتان انتخاب نمایید به معنی شخصیت پرانرژی و شاد میباشد که این شادی از درونتان می باشد.
  • افراد اجتماعی و البته با اعتماد بنفس بالا موهایشان را نارنجی می کننند و حتی از این رنگ برای ناخن هایشان استفاده می کنند که نشان دهنده روابط عمومی بالا با تمام گروه ها و اقشار جامعه میباشد.
  • امروزه استفاده از لاک مشکی بسیار زیاد شده است و افراد بسیاری ار میبینید که از این رنگ برای ناخن هایشان استفاده می کنند و این دلیل بر شخصیت قدرتمند و البته قوی همانند کوه می باشد و شما می توانید آن شخص را حامی خوبی برای خود بدانید.
  • جنبه رژ لب نارنجی با لاک نارنجی متفاوت می باشد افرادی که به این رنگ علاقه داشته و برای رژ لبشان از این رنگ استفاده می کنند دلیل بر ماجراجویی و البته مقداری خود شیفتگی می باشد.
  • در عروسی ها و مجالس خانم ها اکثرا از رژ لب های اکلیلی و براق استفاه می کنند و این نشان دهنده شخصیت عاشق پیشه، خوش گذارن میباشد و البته این چنین افراد دوستان بسیاری هم دارند.
  • صورتی و گلبهی از جماه رمانتیک ترین رنگ ها می باشند و معمولا این گونه افراد در فعالیت های هنری شرکت می کنند و دارای خلاقیت بسیار هستند و البته کمی زود رنجپس در برخورد با این افراد مواظب باشید آنها را ناراحت نکنید.
  • کسانی که از رنگ کالباسی برای رژ لب استفاده می کنند اصولا افرادی آرام و ساده هستند و به راحتی درگیر مشکلات می شوند و به همان سادگی هم می توانند آن ها را حل کنند و اصولا در مهمانی ها شخصیت گوشه گیری دارند.
  • رنگ بنفش برای لاک فوق العاده میباشد و از ان جایی که از تریکین دو رنگ قرمز و آبی بدست می آید افرادی که از این رنگ به عنوان لاک استفاده می کنند شخصیت پیچیده ای دارند و آرامش رنگ ابی و جسارت رنگ قرمز را دارد و افراد باوقار و متین و همینطور هم صجبت های خوبی هستند.
نوشتن دیدگاه