0سبد خرید
آرایش دائم یا میکروپیگمنتیشن

امروزه آرایش دائم و میکروپیگمنتیشن زیاد استفاده می شود اما در صورتی که اطلاعات مناسبی در خصوص این روش نداشته باشید ممکن است زیبایی که به دنبالش هستید را بدست نیاورید. روش میکروپیگمنیشن به سختی تلفظ آن نمی باشد و براساس اصول علمی و پزشکی از دستگاه های استاندارد و یک بار مصرف استریلی استفاده می شود که براساس درخواست مشتری یک آرایش دائم را برای او ایجاد کرد. علاوه بر کاربرد زیبایی می توان حوزه پزشکی این روش را هم نام برد و به بازسازی طبیعی و متعادل سازی چهره اشاره نمود که زیبایی طولانی مدت چهره را به همراه دارد.

عده ای بر این عقیده هستند که میکروپیگمنتیشن همان تاتو می باشد و باید بگوییم که درست فکر بله اما تفاوت آن ها در نحوه و نتیجه کار میباشد و در این روش رنگ دانه های مو در جهت رویش موهای ابرو برروی پوست می نشیند و برخلاف تاتو یک کادر پررنگ و ناجور بوجود نمی آورد و بوسیله سوزن های نازکی که خیلی پررنگ هم نیستند و به صورت کاملا طبیعی کمی به منطقه مورد نظر رنگ میدهند و مهمترین نکته ای که به استفاده از این روش خانم ها را ترغیب می کند عدم وجود درد و خودنریزی که در کنار آن التهاب کمتری را به همراه دارد می توان نام برد.

در میگروپیگمنتیشن به دلیل مسائل بهداشتی از کارتریج های یکبار مصرف استفاده می شود که کاملا بهداشتی بوده و احتمال انتقال بیماری را بسیار کم میکند و همین دلیل خوبی میباشد که خانم ها مخصوصا کسانی که دارای ابروهای کم پشت هستند تحت تاثیر این موضوع قرار میگیرند و می خواهند با صرف کمترین وقت ممکن بدون دردسرهای استفاده از سایه و مداد ظاهر ایده آلی برای خود بوجود آورند. 

نوشتن دیدگاه