0سبد خرید
راز آرایش بادوام

از جمله مشکلاتی که خانم ها با آن روبرو هستند عدم ماندگاری آرایشی می باشد که در روز و یا در حافل مختلف دارند از این رو سایت آرایشگری در این مقاله راز ماندگاری آرایش را برایتان ارائه می دهد تا دیگر برای این مورد مشکلی نداشته باشید و با خیال راحت بدون هیچ نگرانی در خصوص پاک شدن آرایش تان به کارهای روزمره و مهمونیتان بپردازید.

اگر بخواهیم دلیل عمده پاک شدن آرایش را عنوان نماییم روغن موجود روی سطح پوست می باشد پس پوستتان را لایه برداری کرده و با نوشیدن آب فراوان آن را مرطوب نگه دارید. این یکی از مهم ترین رازهای زیبایی و ماندگاری آرایش میباشد بقیه موراد یکسری تکنیک آرایشی هستند که با کمک آنها می توانید از پاک شدن سریع آرایشتان جلوگیری نمایید.

موارد تکنیکی برای جلوگیری از پاک شدن سریع آرایش شامل موارد زیر میباشد :

  • انجام آرایش برروی پوست تمیز بسیار مهم میباشد پس قبل از شروع کار حتما از تمیزی آن مطمئن باشید و البته روی پوست خشک به هیچ عنوان از مواد آرایشی استفاده نکنید چرا که صورتتان را پوسته پوسته نشان می دهد.
  • پرایمر ها فوق العاده هستند و یک سد محکم مابین پوست و کرم پودر ایجاد می کند تا دوام آرایشتان را افزایش دهد و از چرب شدن پوست جلوگیری می نماید و با جذب چربی این امکان را می دهد که رژ گونه برای مدت زمان بیشتری روی پوست بماند.
  • مرحله بعد از پرایمر استفاده از کرم پودر می باشد و توصیه می شود از کرم پودر های مرطوب استفاده نمایید تا دام آنها را افزایش دهد البته اگر به ماندگاری بیشتری نیاز دارید نوع پودری و ضد آب به بازار آمده است. برای ثابت کردن کرم پودر پیشنهاد می شود دستمالی را آرام برروی پوست خود فشار دهید.
  • اصولا برق لب و رژ لب های براق ماندگاری کمی دارند در حالی که رژ لب های مات برای مدت زمان بیشتری برروی لب ها می مانند و استفاده از خط لب پیش از رژ لب را هرگز فراموش نکنید.
  • ریمل های ضد آب بسیار متحیر کننده می باشند و دارای ماندگاری بسیاری میباشند و در صورتی که دو مرتبه برروی مژه هایی که آغشته به پودر هستند زده شوند مدت زمان ماندگاری آنها افزایش خواهد یافت.
نوشتن دیدگاه