0سبد خرید
رژ لب مناسب لب شما

شاید انتخاب رژ لب در نگاه اول ساده به نظر برسه اما در واقع می توان گفت که سخت ترین کار ممکن می باشد و باید به موارد مختلفی در این خصوص توجه نمود از جمله فرم لب، سن، اینکه رژ لب برای استفاده در روز باشه یا شب و ... . سایت آرایشگری دراین مقاله به شما براساس فرم و مدل لبتان، رژ لب مناسب را پیشنهاد می دهد.

اگر از جمله افرادی هستید که دارای لب های نازک می باشد می توان رنگ های هلویی، صورتی کمرنگ، بژ روشن استفاده نمایید و در از رنگ هایی مانند قرمز، قرمز تیره، بنفش تیره و رنگ هایی که ته رنگ قهوه ای دارند خودداری نمایید. در کل از رنگ های تیره و یا خیلی روشن باید پرهیز نمایید و به جای آن رنگ های ملایم تر و طبیعی تر برای این دسته از افراد بسیار مناسب می باشد. البته در کنار انتخاب رنگ، روش صحیح استفاده از رژ لب هم مهم می باشد مخصوصا برای خانم هایی که دارای  لب های باریکی هستند و برای این کار حتما در ابتدا از خط لب استفاده نمایید و دقیقا برروی خط طبیعی لبتان سپس از رنگ های مورد نظر استفاده نمایید.

برای خانم هایی که دارای لب های پر می باشند پیشنهاد ویژه ای داریم از جمله رنگ های : قرمز، صورتی ملایم،پیلاسی،بنفش و این دسته از خانم ها خوشحال باشند چرا که همه رنگی را می توانند استفاده نمایند و در واقع هیچ گونه محدودیتی ندارند تنها توصیه می وشد از برق لب استفاده نکنند چرا که لب هایشان از اینی که هست بیشتر پر نشان می دهد و در صورتی که به استفاده از برق لب بسیار تمایل دارند می تاونند کمی از آن را تنها در وسط لبشان استفاده نمایند و البته نکته دیگر برای این گونه لب ها از خط لب استفاده نکنید.

آرایش روز و شب بدلیل میزان روشنایی با یکدیگر تفاوت هایی دارند و برای آرایش روز تان پینشهاد می شود از رنگ هایی مانند صورتی، هلویی، گیلاسی و بژ استفاده نمایید و توصیه می شود از رنگ های بسیار تیره اجتناب بورزید چرا که شبیه شخصیت های ترسناک فیلم های هالیوود خواهید شد. اصولا استفاده از رنگ های معمولی، روشن و شفاف برای روز بسیار ویژه می باشد و شما حتی از این گونه رنگ های در آرایش روز چشمتان هم می توانید استفاده نمایید. در مورد آرایش شب می تاونیم رنگ های قرمز روشن، بنفش و بژ را پیشنهاد کنیم و بهتر است باز هم خوشحال باشید که در انتخاب رنگ آزاد هستید و در خصوص آرایش چشمتان در شب استفاده از رنگ های خنثی و طبیعی بسیار مناسب می باشد.

نوجوانان عزیز اگر به دنبال آرایش چهره خود هستید سعی کنید از رنگ هایی استفاده نمایید که معصومیت چره تان از بین نرود و استفاده از رنگ هایی مانند صورتی و هلویی به چره شما شفافیت خاصی می دهد و به هیچ عنوان از رنگ های تیره و خط لب استفاده نکنید.

به خانم های جوان و جوان دل بالای 20 سال می توان رنگهای طلایی، گیلاسی، قرمز روشن را پیشنهاد داد در حالی که امکان استفاده از تمام رنگ ها را دارند و به این نکته توجه داشته باشید که رژ لب های مات و کرمی نسبت به دیگر رژ لب ها دارای ماندگاری بیشتری هستند.

نوشتن دیدگاه