0سبد خرید
برجسته سازی گونه ها

زیباترین قسمت هر چهره گونه ها می باشد و آنقدر برای خانم ها این قسمت داراری اهمیت می باشد که حاضرند با هزینه های بسیار به زیر تیغ جراحی بروند و گونه های برجسته ای داشته باشند در حالی که به راحتی و با کمی آرایش می توان این حالت را در چهره ایجاد نمود البته چندان کار ساده و راحتی نیست و به کمی دقت و در کنار ان هنر نقاشی نیاز می باشد. سایت آرایشگری در این مقاله به شما آموزش می دهد که چگونه با آرایش گونه هایی برجسته داشته باشید :

مراحل کار به صورت زیر میباشد :

  1. از یک کرم پودر مات برای کل صورتتان استفاده نمایید و البته هر چه رنگ این گرم پودر همرنگ پوستتان باشد ظاهرتان را طبیعی تر نشان می دهد.
  2. از پودر های برنزه کننده استفاده نمایید و با کمک برس های بزرگ و پف دار گوشه های صورت یعنی گوشه پیشانی، گوشه گونه ها و فک ار برنزه نماییدو سسپ برای پوشش تیرگی های ایجاد شده از رژ گونه برای ایجاد حالت طبیعی روی صورتتان استفاده نمایید.
  3. در آرایش صورتتان برای رژ گونه به نوع پوستتان توجه نمایید چرا که رژ گونه برروی پوست چرب دوام بیشتری دارد و خانم هایی که پوست خشک دارند بدلیل وجود خطوط روی صورت می توانند از رژ گونه های کرمی مانند استفاده نمایند.
  4. در انتخاب برس رژ گونه دقت کافی را داشته باشید چرا که هر فرمی برس ها داشته باشند رژ گونه به همان صورت رنگ را برروی صورت پخش می نمایدو برای رژ گونه های کرمی مانند از نوک انگشتان ویا اسفنج سه گوش استفاده نمایید.
  5. محل دقیق رژ گونه از سیب گونه ها شروع می شود و برای پیدا کردن این قسمت، جایی از صورتتان که در زمان لبخند برجسته تر خود را نشان می دهد، می باشد و تا امتداد خط رویش موهایتان، رژ گونه را ادامه دهید تا رنگ طبیعی و یکنواختی روی پوستتان ایجاد کند و به این نکته توجه داشته باشید که در طی روز از مقدار بسیار کمی از رژ گونه استافده نمایید چرا که با جذب چربی روی پوست ، رنگ بیشتری به خود میگیرد.
  6. برای استفاده از سایه های روشن و تیره روی پوستتان باید به فرم صورتتان توجه نمایید و براساس فرم صورتتان ناحیه مورد نظر از صورتتان به رژ گونه آغشته نمایید.
  7. خانم هایی که درای رنگ پوست رنگ پریده هستند می توانند برای گرم تر نشان دادن چهره شان از رنگ صورتی استفاده نمایند و استفاده از رنگ نارنجی برای پوست های گندمگون و رنگ های قرمز تیره و یا جیگری برای خانم هایی که پوست سبزه دارند جلوه فوق العاده زیبای به چهره شان میدهد.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه