0سبد خرید
چگونه آرایش زیبا داشته باشیم؟

بعضی مواقع عدم آگاهی درست در خصوص آرایش چهره می توان نتیجه عکس آن چیزی را که انتظار داریم داشته باشد و آن به دلیل عدم اطلاعات کافی در خصوص آرایش صورت و چهره و اشتباهاتی که در این موارد رخ می دهد باشد.

اولین اشتباهی ممکن در زمان زیرسازی آرایش میباشد و استفاده از کرم پودر براق می باشد و عدم توجه به این موضوع که این نوع کرم پودر نور بیشتری به خود جلب می کند و نتیجه آن نمایان شدن تمام چین و چروک صورت میباشد. کرم پودر تیره هم خطوط صورتتان را عمیق تر نشان می دهد و در صورتی که در انتخاب رنگ دچار مشکل هستید بهترین انتخاب رنگ پوستتان و یا روشن ترین رنگ میباشد و البته مات و سبک. برای پخش کرد کرم پودر از نوک انگشتانتان خود استفاده نموده و به سمت خارج صورتتان پخش نمایید سپس کل صورتتان را به پنکیک با یک درجه تیره آغشته نمایید.

اشتباه دیگر خانم در خصوص موهایشان می باشد و نوع تزئین مو در جوان یا پیر نشان دادن شما بسیار تاثیرگذار میباشد و خانم هایی که دارای موهای بلند هستند پیشنهاد می شود موهایشان را کنار صورت و پشت سرشان جمع کنند و برای تزئین موهایشان هم از تل و یا گیره سر استفاده کنند و خانم هایی هم که موهای کوتاه دارند توصیه می شود برای مرتب کردن و از بین نرفتن حالت فانتزی مو هر دو ماه یکبار به آرایشگر مراجعه نمایند.

زیبایی سایه چشم ها براق دائمی نمی باشد و پس از گذشت مدت زمانی جلوه خود را از دست داده و تنها چهره شما را خسته نشان می دهد و همیشه استفاده از سایه چشم های مات از رنگ های خنثی مانند قهوه ای و بژ بهترین انتخاب بودند.

برای داشتن آرایش طبیعی و البته ملایم استفاده از رنگ قرمز ایده خوبی نمی باشد و اگر هم به این رنگ علاقه دارید از رژ لب با نتاژی استفاده کنید که با رنگ چهره شما تناسب داشته باشد و چهره تان را زیبا تر از همیشه نشان دهد.

سالمندان بیشتر از جوانان به آرایش نیاز دارند و عدم آرایش  چهره انا ر ا پیرتر و فرسوده تر نشان می دهد پس پوستتان را با کمی کرم پودر سبکه کاملا بپوشانید و از برق لب و یا رژ لب که دارای رنگ طبیعی میباشد استفاده نمایید. مرتب بودن ابروهایتان را هیچ گاه فراموش نکنید و بوسیله مسواک ابروهایتان را به سمت بالا شانه بزنید.

تفکر اشتباهی که در خصوص رنگ مو وجود دارد این است که با بالا رفتن سن خانم ها تصور می کنند که باید موهایشان ر اروشن نمایند در حالی که تنها دو درجه روشن کردن مو کافی می باشد و اگر به رنگ روشن و بلوند علاقه دارید می توانید انتهای موهایتان را به این رنگ آغشته نمایید.

 

نوشتن دیدگاه