0سبد خرید
معایب روش های زیبایی

محصولاتی وجود دارد که به شما کمک می کنید اثرات تابستان و هوای گرم بر بدنتان را کنترل کنید .  اگرچه ممکن است ظاهر این محصولات به نظر جذاب و جالب باشد اما ممکن است آسیبی که آنها بر روی پوست شما وارد می کنند به مراتب بیشتر از فوایدشان باشد . سایت آرایشگری در این مقاله معایب یکسری روش های زیبایی را به شما گوشزد می شود.

اگرچه ممکن است برنزه شدن را دوست داشته باشید اما باید سلامت پوست خود را هم در نظر بگیرید. با اینکه روغن های واقعی و طبیعی ممکن است بر روی پوست شما آسیبی وارد نکنند اما قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید می تواند آسیب های جبران ناپذیری بر روی پوست شما داشته باشد .  روغن های مخصوص برنزه کردن و ضد آفتاب هایی که دارای SPF زیر 15 هستند نمی توانند به اندازه ی کافی اشعه‌های مضر ماورا بنفش را مسدود نمایند. بنابراین این اشعه ها به پوست می رسد و باعث ایجاد آسیب در آن می شود . ضد آفتابهایی که دارای SPF  4 هستند تنها 75 درصد از اشعه ماورا بنفش را مسدود می نمایند. محافظت ار پوست در برابر اشعه ماورا بنفش می تواند مزایای  بسیاری برای سلامتی و ظاهر شما داشته باشد. در حقیقت چین و چروک و موارد مختلفی که بر روی پوست ایجاد می شود و همیشه به پیری نسبت داده می شود، به خاطر قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید و بدون استفاده از  ضد آفتاب مناسب است .  حتی محافظت صحیح و اصولی از پوست در برابر اشعه خورشید می تواند از بروز سرطان پوست پیشگیری نماید.

در حالیکه این موارد یکی از راه حل های سریع و آسان برای داشتن پوستی برنزه است اما می تواند اثرات بسیار بدی بر روی پوست بگذارد. بر اساس مطالعات انجام شده، زنانی که از این تخت ها به مدن یک ماه و یا بیشتر استفاده کرده بودند، 50 درصد بیشتر احتما مبتلا به ملانوم در آنها دیده می شد. ملانوم یک نوع  از خطرناک ترین و مرگبارترین  سرطان پوست است. در گذشته، تخت های برنزه شدن اغلب به عنوان یک روش ایمن برای برنزه کردن در نظر گرفته می شد اما تحقیقات مختلف نشان دارد که رابطه ی مستقیمی بین این موارد و ملانوم وجود دارد . این موضوع در افراد جوان بیشتر رخ می دهد .  هر چقدر سن فرد استفاده کننده کمتر باشد ، مدت زمان استفاده از این تخت ها نیز بیشتر می شود .

نوشتن دیدگاه