0سبد خرید
ترفندهای جوانی با آرایش

خرید لوازم آرایشی متعدد و البته گران و در حالی که با نحوه استفاده از آن ها آشنایی ندارید و یا جراحی های سنگین برای جوان ماندن پوست سختی های بسیاری به همراه دارد اما با رعایت یکسری موارد آرایشی می توانید چهره جوانی برای خود رقم بزنید پس با ترفندهای آرایشی سایت آرایشگری آشنا شوید.

چین و چروک اطراف چشم یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای بیشتر افراد وجود داشته باشد . سعی کنید  در اینگونه موارد ابروها و مژه های خود را ضخیم تر کنید . اینکار باعث می شود تمرکز افراد بر روی این قسمت ها کشیده شود.

  • از خرید کرم های گران قیمت صرف نظر کنید . این موارد در بیشتر مواقع تنها مرطوب کننده هایی هستند که به قیمت های زیاد فروخته می شود .  همین کرم ها می توانند باعث عمیق تر دیده شدن چین و چروک های شما شوند. به جای استفاده از آنها به دنبال روغن های طبیعی باشید.
  • زمانی که صحبت از جوانسازی و جوان تر دیده شدن به میان می آید، حتی موارد بسیار کم هم می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی صورت بگذارد.  اگر می خواهید از  فونداسیون استفاده کنید بهتر است فونداسیون سبکی را انتخاب نمایید .
  • هیچ چیزی بدتر از رژ لب های قدیمی و کهنه نیست. استفاده از رژ لبهای براق به شما کمک می کند با چین و چروک های صورت مبارزه کنید . سعی کنید از سایه های تیره برای اینکار استفاده نکنید .
  • بیشتر خانم ها دوست دارند آرایش های لایه به لایه داشته باشند و چهره ی چین و چروک دار خود را با این روش جبران کنند . اما اینکار اصلا درست نیست. تا جایی که می توانید آرایش خود را کم و ساده انتخاب کنید . همین امر باعث می شود تفاوت بسیار بزرگی در چهره ی شما ایجاد شود.
  • بهتر است بر روی نواحی خاصی تمرکز کنید. استخوان های گونه ، چانه و پل بینی بهتر است روشنتر باشند. همین امر باعث ایجاد حس جوانی می شود.
  • همانطور که سن افراد بیشتر می شود، خطوطی بر روی لب ها نیز ظاهر می گردد. این امر موجب می شود مشکلاتی با رژ لب داشته باشند . برای جلوگیری از این مشکل، کافیست با مداد، خطی را بر روی لب ایجاد کنید .
  • یکی از فاکتورهای مهم دیگر در جوان تر نشان دادن پوست، باز کردن چشم است . اینکار را با فرمژه انجام دهید . اینکار باعث می شود چشم ها و صورت شما سبکتر دیده شود .
  • انواع مختلفی از سایه ها می توانند باعث بیشتر دیده شدن چین وچروک  صورت شوند.  اگر می خواهید سایه سنگینی روی چشم بزنید مطمئن شوید که چین وچروک را پنهان می کند.

 

نوشتن دیدگاه