0سبد خرید

آرایش و زیبایی بسیار مهم می باشد و با انجام یکسری تکنیک می توانید ظاهری شیک برای خود بسازید و سایت آرایشگری دراین مقاله به شما یکسری متد ویژه را آموزش می دهد تا بدین وسیله بتوانید زیبا تر از همیشه باشید.

1. برای اینکه بتوانید خط چشم و یا خط سایه ی راست و مستقیمی داشته باشید ،می توانید از نوار چسب  استفاده نمایید . ابتدا مقداری نوار چسب بردارید و سپس آن را همانند شکل زیر ، بچسبانید. خط چشم و یا سایه را اعمال کنید  و نوار چسب را بردارید .

2. برای هر شکل مختلف ، معمولا روشهای مختلف و متفاوتی نیز برای اعمال آرایش گونه ها همچون سرخی گونه وجود دارد. این نوع آرایش می تواند خط گونه را به خوبی مشخص کند . بنابراین آرایش نادرست آن تاثیر خوبی نخواهد داشت . 

3.  معمولا این اتفاق برای بیشتر ریمل ها می افتد. بعد از چند بار استفاده ، ریمل سفت و محکم شده و کار با آن بسیار دشوار خواهد بود . برای اینکه این مشکل را حل کنید و بتوانید از ریمل خود به مدت طولانی استفاده نمایید، کمی قطره ی چشم به اضافه کنید . این امر باعث نرم شدن ریمل شده و آن را تازه تر میکند.

4. اگر شما نیز از سایه های چشمی خود راضی نیستید می تواند از پس زمینه سفید استفاده نمایید . ابتدا یک پایه ی سفید رنگ روی چشم خود اعمال کنید و سپس از رنگ مورد نظر خود استفاده کنید . اینکار باعث ایجاد کنتراست شده و تاثیر عالی خواهد داشت .

5. با استفاده از این گزینه شما می توانید قابلیتهای ویژه ای را هایلایت و برجسته کنید . هم چنین اگر اینکار به درستی انجام شود باعث پنهان شدن برخی از قابلیت ها می شود . 

6. برخی از افراد به لب های کوچک متولد شده اند و نمی توان کاری برای آنها انجام دد . در اینگونه موارد تنها یک ترفند می تواند مفید باشد  .برای بزرگتر کردن لبها، رژ لب را کمی بالاتر و خارج تر از خط طبیعی لب ها بزنید و سپس آن را پر کنید . اینکار باعث می شود لب های شما بزرگتر  نشان داده شود.

7. اگر می خواهید ظاهری زیبا وجوان داشته باشید بهتر است از کرم های ضد پیری استفاده کنید که دارای کلاژن هستند و به بهبود صورت و پوست شما کمک می کنند . البته درمان های خانگی نیز برای رفع پیری و چروک صورت نیز وجود دارد .

نوشتن دیدگاه