0سبد خرید
آرایش لب با برق لب

برق لب و استفاده از آن برای آرایش لب و زیبا تر نشان دادن آن بسیار تاثیر گذار میباشد و سایت آرایشگری دراین مقاله به شما روش صحیح استفاده از برق لب را آموزش میدهد که می توانید در ادامه مقاله با گام های صحیح استفاده از آن روبرو شوید.

در استفاده از برق لب به اولین نکته ای که باید توجه نمایید این می باشد که استفاده بیش از حد از برق لب جلوه زیبایی به آن نمی دهد و توصیه می شود تنها لایه نازکی از آن را بر روی لب هایتان قرار دهید.

اگر از آن دسته از خانم هایی میباشید که مدام لب هایتان خشک می شود باید بگوییم که این گونه لب ها برای رز لب و مخصوصا برق لب مناسب نمی باشند در نتیجه اولین گام لطیف کردن لب ها میباشد و برای اینکار کافی است قبل استفاده از برق لب، لایه نازکی از مرطوب کننده را به لب هایتان آغشته نمایید.

نحوه استفاده از رژ لب با برق لب بسیار متفاوت می باشد و باید با استفاده از برق لب یک نقطه وسط لبتان ایجاد کنید سپس نقطه ایجاد شده را به طرفین پخش نمایید تا روکش صاف و یکدستی داشته باشید.

کاهی استفاده از برق لب های بی رنگ و شفاف برای افزایش میزان جذابیت لب هایتان کافی میباشد و به این نکته توجه داشته باشید با این روش به برجسته نشان دادن لب هایتان بسیار کمک می کنید و برای اینکار می توانید در ابتدا رژ لب را برروی لبتان استفاده نموده و سپس از برق لب برای درخشان کردن آن استفاده نمود.

نوشتن دیدگاه