0سبد خرید
نکات مهم آرایش عروس

برای اینکه در روز عروسی زیبا تر از همیشه به نظر برسید  باید اصول و قواعدی را رعایت نمایید تا در تمام روز مرکز توجه قرار گیرید. سایت آرایشگری دراین مقاله به کمک شما آمده و آموزش ها و نکات لازمبرای داشتن آرایشی زیبا را به شما گوشزد می کند.

برای اینکه عروسی زیبایی به نظر برسید احتیاج به صرف هزینه بسیار برای آرایش و لباس نمی باشد و همین که خودتان باشید به شما بسیار کمک می کند و در کنار آن نکات ریز آرایشی برای داشتن آرایش عروس بدون هیچگونه عیب و نقصی.

براق کردن لب و همین طور بزرگ نشان دادن آن تا زمانی که پوست نامناسب، چرب و بی رنگی داشته باشید به چهره شما زیبایی نمی بخشد پس در اولین گام باید کیفیت پوستتان را بالا ببرید سپس به سراغ لب، چشم و گونه هایتان بروید.

تمرکز برروی چشم و دهان از جمله قوانین پایه در آرایش می باشد اما اگر زیاد به این دو مورد توجه کنید و از مواد بسیاری برای این نواحی استفاده نمایید تنها چهره خود ار به دلقک شبیه کرده اید و تنها ها راه حلی که به شما در این مورد کمک می کند ایجاد تعادل بین دو نقطه تعریف شده در قانون پایه آرایش میباشد و آن هم اینکه اگر چشمهایتان را غلیظ آرایش می کتید توصیه می شود برای لبتان از رنگ ملایمی استفاده نمایید و یا اینکه برعکس و برای چهره ای که آرایش چشم سبک و ملایمی دارد رنگ رژ لب مورد استفاده بسیار تاثیر گذار میباشد و توصیه می شود حتما از رنگ های پررنگ استفاده نمایید.

سایه برای زیبا شدن چشم بسیار مهم میباشد و برای افزایش دوام آن باید زیرسازی های لازم را انجام دهید و به گونه ای این کار را انجام دهید که تمام خطوط و منافذ پوستی را پر کند و با کمترین تلاش ممکن مواد آرایشی و سایه برروی پوستتان بخوابد.

اگر می خواهید ماندگاری رژ لبتان بیشتر شود قبل از استفاده از رژ لب، حتما با استفاده از مسواک قدیمی و البته به آرامی به صورت حرکت دایره وار لب های خود را به وازلین اغشته کرده و در واقع عملیات لایه برداری را انجام دهید. سپس داخل لبتان را خط لب پر کرده و در پایان از ر ژ لب مورد نظر و یا برق لب استفاده کنید. با این ر وش به تثبیت رنگ رژ بسیار کمک خواهد و نکته ای ار که بهتر است فراموش نکنید همراه داشتن خط لب میباشد تا در صورت لزوم برای تمدید رژ لبتان استفاده نمایید.

اگر برای از بین بردن موهای زائد پوستتان از موم استفاده می کنیدتوصیه میشود برای کاهش قرمزی پوستتان حداکثر تا 48 ساعت قبل از مراسم این کار را انجام دهید.

در ماه های قبل از عروسی هفته ای یک الی دوبار به پاکسازی و لایه برداری پوستتان بپردازید تا صورت و گردنتان در حالت خود باشند و به شما پیشنهاد می وشد از ترکیب شکر با روغن نارگیل یا روغن انگور یا روغن زیتون استفاده نمایید.

سفیدی و براق دندان برای عر وس خانم ها بسیار مهم میباشد در نتیجه برای داشتن چنین ویزگی به دندان پزشک مراجعه نموده و یا از سفید کننده های دندان که دربازار وجود دارد استفاده نمایید و البت هبه این نکته توجه نمایید که در مصرف سفید کننده ها زیاده روی نکنید.

 

نوشتن دیدگاه