0سبد خرید
ترکیبات رنگ در آرایش صورت

مهمترین و در واقع تاثیر گذار ترین ناحیه در صوتر چشم ها میباشد و برای داشتن یک آرایش شیک و منحصر به فرد سایت آرایشگری نکات کلیدی را عنوان میکند مه با رعایت چنین مواردی به آنچه می خواهید دست پیدا می کنید.

برای داشتن آرایش چشم زیبا انتخاب رنگ سایه و همچنین رنگ ریمل به رنگ چشمانتان بستگی دارد پس در ابتدا به رنگ چشمان خود دقت نموده سپس ادامه مقاله زیر را مطالعه نمایید.

  • رنگ چشمانی با رنگ قهوه ای تیره دارید پیشنهاد می وشد از سایه چشم طلایی بژ و ریمل بنفش استفاده نمایید. استفاده از رنگ بنفش برای مژه هایتان زیبایی و خاص بودن چشمانتان را بیشتر به رخ می کشد.
  • چشمان به رنگ دریا و ابی از جمل رنگ های فوق العاده و زیبا می باشند که شما می توانید از رنگ مسی و آبی کاربنی برای رنگ امیزی چشمانتان استفاده نمایید.
  • خانم هایی که دارای چشمانی به رنگ سبز هستند با یک آرایش کوچک چشمان می توانند زیبایی چشم ها را بیشتربه رخ بکشند و برای این کار در صورتی که از رنگ متضاد قرمز استفاده کنید تاثیر بیشتر خواهد داشت و پیشنهادی که می توان به این پروه از خانم ها پیشنهاد داد استفاده از سایه قهوه ای و ریمل عنابی که ته مایه قرمز دارد برای چشمانشان بسیار فوقالعاده می باشد.
  • اگر چشمانی که ترکیبی از چند رنگ میباشد یعنی مخلوطی از رنگ سبز و آبی و با هاله ای از قهوه ای در اطراف آن، می توانید از رنگ بنفش به عنوان سایه و از ریمل قهوه ای برای مژه هایتان استفاده نمایید.
  • رنگ کهره بایی برای رنگ چشم بسیار وفق العاده میباشد و شما با استفاده از رنگ قهوه ای طلایی برای سایه و آبی برای ریمل می توانید این جذابیت را بیش تر از قبل نمایید.
نوشتن دیدگاه