0سبد خرید
آرایش سریع مخصوص خانم های کارمند

خانم های کارمند همیشه برای آرایش کردن و آماده شدن برای رفتن به سرکار دچار کمبود وقت می شوند و در این مقاله سایت آرایشگری تکنیک های سریع آماده شدن و چهره خود را شاداب نشان دادن را آموزش می دهد.

  • برای آرایش لب هایتان نیاز به استفاده از رژ لب های پر رنگ نمیباشد چرا که ر محیط کار هر چقدر ملیح تر ارایش نمایید زیبا میباشد در نتیجه از رژ لب کرمی که از ر نگ لب هایتان روشن تر مباشد استفاده نموده و محدوده لب خود را با خط لبی نزدیک به ان مشخص نمایید، سپس کل محدوده لب را با مداد موردنظر رنگ کرده. با این راه کار میزان ماندگاری لبتان بیشتر از قل خواهد شد. در پایان از برق لب برای قسمت میانی لب بالا و همین طور لب پایین استفاده کنید.
  • شاداب نشان دادن چشمهایی که تازه از خواب بیدار شده اند کمی سخت می باشد و برای این کار گوشه چشم خود را به سایه سفید و براق آغشته کرده و تا از این طریق هاله تیره اطراف چشمتان را بپوشاند و اگر مایل بودید می توانید از سایه برای رنگ بخشیدن به چشمهایتان استفاده نمایید. مژه هایتان رابه فاصله یک دقیقه و دو مرتبه به ریمل اغشته نمایید تا آنها را از حالت خشتگی خارج نمایید.
  • اگر به ترسیم خط چشم عادت کرده اید و میخواهید چشمانی درشت داشته باشید، برای بالای پلکتان را خط چشم تیره مانند مشکی و پایین چشمتان را از خط چشم های روشن تری مانند قهوه ای استفاده نمایید و از انجاییکه از دو رنگ تیهر و روشن استفاده کرده اید توصیه می شود گوشه چشمتان رابه یکدیگر متصل نمایید تا چشمانتان درشت تر جلوه کند.
  • در مرحله پایانی ارایش دستانتان را به کرم مرطوب کننده آغشته کرده و مازاد آن را برروی گونه ها و پیشانی تان به آرامی فشار دهید.
  • برای پوشاندن قرمزی پوستتان از پودر برنزه کننده با رنگ های طبیعی مانند مسی، کهربایی و شاه بلوطی برای از بین بردن سرخی چشم هایتان استفاده نمایید.
  • راز زیبایی چهره در سفیدی دندان میباشد و برای سفید تر نشان دادن دندان هایتان از رژ لبه ای صورتی با پایه ابی استفاده نمایید و توصیه می شود از رنگ هایی که پایه زرد دارند به هیچ عنوان استفاده نکنید.
  • اگر می خواهید گونه های برجسته ای داشته باشید، رژ گونه خود را تا خط رویش پوستتان پخش کرده تا رنگ پوستتان طبیعی و یکنواخت دیده شود. کمی از رنگ صورتی را به قسمت سیب گونه بمالید و با استفاده از سایه چشم سفید و براق در بالای گونه ها سه نقطه گذاشته و به آرامی با انگشتتان آن را پخش نمایید. با این روش گونه های برجسته و زیبایی خواهید داشت.

 

نوشتن دیدگاه