0سبد خرید

عروس خانم ها برای زیبایی چهره شان در روز عروسی، باید نکات ویژه ای را رعایت نمایند تا در چنین شب رویایی زیباتر از همیشه به نظر برسید. سایت آرایشگری در این مقاله به شما نکاتی را گوشزد میکند که میکاپ آرتیست هر عروس باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

پوستتان را برای آرایش آماده نمایید و برای اینکار می توانید از پاکسازی استفاده نمایید اما 24 ساعت قبل از آرایشآرایش پاکسازی را انجام دهید. برای زیرسازی پوستتان باید نوع پوستتان را مشخص نمایید و اصولا دو نوع پوست وجود دارد :

  • پوست نرمال که جوش و لک قابل توجهی ندارد.
  • پوست هایی که دچار جوش، ماه گرفتگی و ... میباشد.

برای زیرسازی پوست نوع اول باید از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید سپس کرم پودر و کرم پودر فشرده(پن استیک). برای پوشاندن لک ها و ضوائد پوست از یک تکه ابر استفاده کنید و برای یک دقیقه تامل نموده و در پایان از رنگ کرم پودر مورد نظر خودتان (روشن ویا برنز) استفاده نمایید.

عروس خانم هایی که دچار پوست بیمار هستند می توانند از لوازم گریم استفاده کنند سپس با استفاده از ابر و یا قلم از کرم مرطوب کننده و کرم هایی مخصوص این نوع پوست استفاده نمایید و عیوب صورتتان را بپوشانید و در نهایت برای یکدست کردن پوستتان از کرم پودر استفاده نمایید.

نکته : تا جایی که یقه لباستان باز است از کرم پودر استفاده نمایید و پیشنهاد یم شود ازکرم پودر تک رنگ استفاده نکرده و سری رنگ های زرد و بژ را با یکدیگر ترکیب کنید تا بهترین نتیجه را بتوانید بدست آورید.

بعد از تمام زیرسازی های انجام شده نوبت به آرایش چشم عروس می رسد برای انجام این کار در ابتدا مژه مصنوعی میباشد و توصیه می وشد از مژه های تک استفاده کنید تا بتوانید به اندازه دلخواه آنها را کوتاه نمایید و همانند مژه های طبیعی درست کنید و صبر کنید تا چسب مژه خشک شده و سپس از فر مژه و ریمل استفاده نمایید. دلیل عدم استفاده از مژه های طبیعی حالت غیر طبیعی و بابزنی آن میباشد که با گرما و تعریق باز می شود و به چشمتان حالت نقاشی میدهد. برای پایه کارتان از سایه های چند رنگ استفاده نمایید و با استفاده از ژل و اکلیل، نگین و سایه های نیمه خشک به طراحی چشم بپردازید. برای انتخاب مدل خط چشم باید به فرم سایه انتخابی توجه داشته باشید چرا که استفاده از بعضی مدل خط چشم برای سایه چشم ها مناسب نمیباشد.

مجددا از ریمل استفاده نمایید و در صورتی که سایه چشمتان به ریمل آغشته شد می توانید خط چشم استفاده نمایید و پشت چشمتان را تصحیح نمایید

برای تکمیل آرایش میتوانید از رژ گونه استفاده نمایید اما قبل از آن باید هدف از رژ گونه را مشخص نمایید، اینکه می خواهید چهره خود را لاغر نشان دهید یا پرحجم. رنگ های روشن و براق و با تن صورتی برای برجسته نشان دادن صورتتان و رنگ های مات و تیره با تن قهوه ای برای لاغرتر نشان دادن چهره تان استفاده نمایید.

رنگ صورتی و بنفش برای خانم هایی که دارای پوست برنز میباشند مناسب نبوده و حالت کبودی به چهره تان می دهد.

 

 

نوشتن دیدگاه