0سبد خرید
راهنمای انتخاب رنگ رژ

خرید رژ شاید در ظاهر کار ارحتی به حساب بیاید اما وقتی رژی را خریداری کردید و مدتها از ان استفاده نکردید شاید متوجه سختی خرید رژ لب نسبت به دیگر وسایل آرایش بشوید. در این مقاله سایت آرایشگری به کمک شما آمده است و راهنمایی های مفید برای خرید به شما ارائه می دهد که می توانید با رعایت آنها از خرید خود احساس رضایت داشته باشید.

اگر از جمله افرادی هستید که به هماهنگی رژ لب با لباس و شالتان اهمیت می دهید و همانند لاک کلکسیونی از انواع رنگ های رژ لب دارید بهتر است برای خرید رنگ های مختلف به رنگ پوستتان توجه داشته باشید اما رعایت این نکته تنها مختص رژ لب نمی باشد و برای تمامی لوازم آرایشی باید به رنگ پوست خود توجه بسیاری داشت هباشید.

برای انتخاب رنگ رژ لب در ابتدا هماهنگی با رنگ شال را رعایت کرده و با استفاده از تستر بروی لبتان امتحان کنید و اگر حس رضایت پیدا نکردید می توانید از رنگ متضاد شال یا روسری استفاده کنید که صد البته زیبایی خیره کننده ای به همراه خواهد داشت. 

برای شال با لیاس سبز رنگ استفاده از رژ لب های آجری و یا بژ بسیار زیبا خواهد بود و اگر بین پوستتان و این رنگ رژ لب ها هماهنگی کافی وجود نداشت می توانید از رنگ های قرمز و یا براق کننده های قرمز که دقیقا نقطه مقابل سبز می باشند استفاده کنید.

 خانم هایی که رنگ پوستشان گندمی یا برنزه میباشد، رژ لب های آجری، بژ و یا گروه نارنجی بسیار مناسب می باشد و این دسته از رنگ ها با سال به رنگ سبز بسیار هماهنگی دارند.

 برا ی پوششهای مشکی و سفید با پوستهای سفید و روشن از رنگهای سرخابی یا صورتیهای پر رنگ و برای پوستهای گندمی و تیره تر صورتیهای مات و ملایم بسیار مناسب است.

نوشتن دیدگاه