0سبد خرید
بهترین کرم ضد پیری دست
بهترین کرم ضد پیری دست

چروک ها و لک هایی که به مرور زمان در اثر عوامل مخرب محیطی و نور خورشید روی دست ایجاد می شوند، ظاهر ناخوشایندی به دست ها می دهد که گاهی آزار دهنده می شود که اگر به آن توجه نکنیم این علایم بالا رفتن سن روز به روز بیشتر می شود. اول این که باید مراقبت های اولیه را برای پوست دست انجام دهید و از طرف دیگر با استفاده از کرم هایی که اثرات ضد پیری دارند، چروک ها و لک ها را کمرنگ کنید. چند نمونه از کرم های ضد پیری که طرفداران زیادی دارند را معرفی می کنم:

کرم ضد پیری دست کلیون(CLIVEN ANTI AGING HAND CREAM) :

توجه کنید که کرم ضد پیری دست کلیون تنها برای افراد با سن بالا طراحی نشده است .در واقع بیشتر مناسب افراد جوان و میان سال است که مانع از پیری زود رس پوست دست آنها می شود. این کرم با دارا بودن مواد احیا کننده و بازسازی کننده پوست دست یک محصول ایده آل برای افراد مختلف به خصوص خانم هاست . یکی از مواد به کار رفته در این کرم، پلی ساکاریدی است که با خواص طبیعی و مقادیر زیاد از لایه های کلاژن باعث لطافت و جوانی پوست می شود و از ظهور اثرات پیری جلوگیری می کند. همچنین خاصیت حفاظت کنندگی در مقابل عوامل مخرب محیطی می باشد. عصاره جوانه گندم موجود در آن، عمیقا پوست را تغذیه می کند و به آن استحکام، زیبائی و طراوت می بخشد. ویتامین E و B5 آن، النهاب و خشکی و ترک خوردگی دست را بهبود می دهد. همچنین از تاثیر رادیکال های آزاد بر روی پوست جلوگیری کرده و پوست را نرم و لطیف می نماید. قیمت این کرم حدود 55000 تومان می باشد.

بهترین کرم ضد پیری دست

کرم دست ضد خشکی ایکتیان دوکری(DUCRAY ICTYANE hand cream) :

این کرم فرانسوی یک کرم دست ضد خشکی است و مناسب برای پوست های خشک و ترک خورده است. ولی به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی آن، اثر ضد پیری دارد و به همین خاطر جزء کرم های ضد پیری معرفی کردم. کرم دست ایکتیان دوکری خاصیت ترمیم کنندگی دارد و از پوست در برابر عوامل محیطی محافظت می کند. مخلوط ویتامین های A,C,E اثر ضد رادیکالهای آزاد دارند و دارای خاصیت مرطوب کنندگی و التیام بخش هستند. کمپلکس وازلین – گلیسیرین موجود در آن باعث می شود اثر کرم به مدت طولانی تر روی پوست باقی بماند. قیمت ایت کرم حدود 60000 تومان می باشد.

بهترین کرم ضد پیری دست

کرم ضد چروک دست لیفتازوم فیس داکس (Liftasome Hand Anti Wrinkle):

این کرم یک کرم ایرانی است و قیمت مناسب تری دارد. ساختار این کرم به گونه ای است که به لایه های پایینی پوست نفوذ می کند و اثرات درمانی مورد انتظار را فراهم می کند. کرم ضد چروک دست لیفتازوم حاوی کمپلکس موثر ضد چروک و آنتی اکسیدان است که باعث رفع چین و چروک های سطحی و کاهش چروک های عمقی شده و خاصیت احیا کننده و باز سازی کننده دارد. از طرفی رطوبت دست را تامین می کند و پوست را لطیف می کند. قیمت آن هم حدود 20000 تومان می باشد.

بهترین کرم ضد پیری دست

میتوانید از کرم های دست و کرم های مرطوب کننده ایرانی که معرفی کردیم یرای استفاده روزانه استفاده کنید. همچنین کرم های دست جوان کننده و روشن کننده که پوست را نرم و لطیف می کنند و از پیری زوردرس پوست جلو گیری می کنند.

نوشتن دیدگاه